دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 132873

یک پزشک عمومی با اشاره به اینکه استفاده از گیاه جوانه گندم به صورت ماسک موجب از بین رفتن لک‌های صورت و افزایش شفافیت پوست می‌شود، گفت: استفاده از گل همیشه بهار، آووکادو و جوانه گندم به صورت یکجا نقش موثری را در لیفتینگ پوست صورت ایفا می‌کند.

سلامت نیوز: یک پزشک عمومی با اشاره به اینکه استفاده از گیاه جوانه گندم به صورت ماسک موجب از بین رفتن لک‌های صورت و افزایش شفافیت پوست می‌شود، گفت: استفاده از گل همیشه بهار، آووکادو و جوانه گندم به صورت یکجا نقش موثری را در لیفتینگ پوست صورت ایفا می‌کند.

دکتر فاطمه ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برای رطوبت پوست بهتر است به جای استفاده از گیاه آلوئه‌ورا به صورت مستقیم از کرم‌های حاوی آن استفاده شود، گفت: کرم‌های حاوی این گیاه نتیجه بهتر و سریع‌تری نسبت به استفاده از آلوئورا به صورت مستقیم دارند.

وی تصریح کرد: گیاه آووکادو سرشار از ویتامین A است و این گیاه موجب تسریع گردش خون می‌شود و نقش موثری را در تسکین دادن به پوست و حفظ لطافت آن ایفا می‌کند.

ملکی با اشاره به اینکه گیاه آووکادو موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک می‌شود خاطرنشان کرد: افراد بهتر است به علت افزایش اثربخشی این گیاه برای صورت، از آن به صورت ماسک استفاده کنند.

این پزشک عمومی با تاکید بر اینکه گیاه جوانه گندم دارای خاصیت آنتی اکسیدان و ضد چروک برای پوست است، اظهار کرد: گیاه جوانه گندم سرشار از ویتامین A و E است.استفاده از این جوانه به صورت ماسک موجب از بین رفتن لک‌های صورت و افزایش شفافیت پوست می‌شود.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از گل همیشه بهار، آووکادو و جوانه گندم به صورت یکجا نقش موثری را در لیفتینگ پوست صورت ایفا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدیه ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    سپاس به خاطر راهنمایی خوبتون...