در پی پایداری آلودگی هوای تهران، کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران تشکیل شد و بر اساس تصمیم این کمیته فروش آرم روزانه طرح ترافیک برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نهم و دهم دی‌ماه متوقف می شود و مدارس تهران در این دو روز تعطیل نخواهد شد.

سلامت نیوز: در پی پایداری آلودگی هوای تهران، کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران تشکیل شد و بر اساس تصمیم این کمیته فروش آرم روزانه طرح ترافیک برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نهم و دهم دی‌ماه متوقف می شود و مدارس تهران در این دو روز تعطیل نخواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، کریمی معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به جلسه امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: با توجه به احتمال تداوم پایداری هوا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و انباشت آلاینده از روزهای گذشته، جلسه کمیته مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران امروز در استانداری تهران تشکیل شد.

معاون استاندار تهران با اشاره به مصوبات این جلسه نیز گفت: با توجه به اینکه طی دو روز آینده نگرانی‌هایی درخصوص افزایش میزان آلایندگی هوای تهران وجود داشت، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز تشکیل جلسه داد و در این جلسه نماینده وزارت بهداشت پیشنهاد تعطیلی مدارس تهران را با توجه به اینکه میزان آلایندگی به حد اضطرار نرسیده است، داد که اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوا عنوان کردند که ضرورتی برای تعطیلی مدارس نیست.

کریمی ادامه داد: همچنین برای روز چهارشنبه که بیشترین میزان آلودگی هوا پیش بینی شده است، میزان آلایندگی هوا از 150 تجاوز نمی کند و هیچ تعطیلی و محدودیتی در جلسه امروز مصوب نشده است.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز تنها تذکراتی درخصوص اینکه کلاس‌های ورزش مدارس محدود یا تعطیل شود و کارخانه‌هایی که آلایندگی دارند برخورد شدید با آنها در این دو روزصورت گیرد، عنوان شد. همچنین توصیه‌هایی هم درخصوص تعطیلی ورزش‌های صبحگاهی در پارک‌ها توسط صداوسیما اطلاع‌رسانی می شود.

معاون عمرانی استانداری تهران تأکید کرد: فروش طرح‌های روزانه ترافیک در این دو روز انجام نمی‌شود که امیدواریم با تمهیداتی که در این جلسه در نظر گرفته شده، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه میزان آلایندگی هوا از پیش‌بینی‌ها تجاوز نکند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha