یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 13292

اعلان برنامه یکشنبه 12 آبان ماه رادیو سلامت در سلامت نیوز.

فراسو( یک شنبه )
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه  یک شنبه با حضور آقای دکتر فرتوک زاده فوق تخصص چشم و قرینه و رئیس چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران به موضوع اهمیت تشخیص بموقع اختلالات چشمی کودکان می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

گپ و گفت
عنوان برنامه ای است که هر روز با یکی از شخصیتهای مطرح عرصه های هنر ، پزشکی، ورزشی و.... نشسته و با ورود به زندگی خصوصی آنها پی به عادات غذای ، بهداشتی و شخصی او می برد این برنامه پنج شنبه  با حضور خانم فیروزه آدابی گوینده رادیو ساعت 05/9 پخش می شود .

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه یک شنبه با حضور آقای دکتر غروبی جراح کودکان  و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی  شهید بهشتی به موضوع دل درد در کودکان می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 05/11 پخش می شود .

 زاویه پنهان
برنامه زاویه پنهان عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی آگهی ها و تبلیغات روزنامه ها و سایر رسانه ها درباره خدمات بهداشتی درمانی  با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد و توضیحات لازم را در ارتباط با صحت و سقم مطالب  بیان می کنند. این برنامه روز یک شنبه  با حضور آقای مقیمی مدیر کل نظارت سازمان نظام پزشکی به موضوع تبلغات پزشکی  می پردازد . زاویه پنهان روزهای یک شنبه ساعت 05/14 پخش می شود .

دید و بازدید

عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی  رادیو سلامت که به موضوع صله رحم و فواید آن بر سلامتی و بهداشت روان می پردازد . این برنامه فردا به موضوع شب نشینی در پاییز می پردازد . دید و بازدید هر روز ساعت 8 پخش میشود .


تاریخ پزشک ایران
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به تاریخ پزشکی ایران از ایران باستان تا به امروز می پردازد . این برنامه فردا به کارشناسی آقای علی تهران بند به موضوع ساخت بیمارستان در بغداد می پردازد . تاریخ پزشکی ایران هر روز به جز جمعه ها ساعت 45/13 پخش می شود .


 
سفره سلامتی
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به بررسی نوع تغذیه مناسب با شرایط جسمانی افراد از قبیل تغذیه شیر خواران ، تغذیه کودکان ، تغذیه نوجوانان و جوانان ، تغذیه سالمندان ، تغذیه ورزشکاران ، تغذیه مادران باردار و شیرده میپردازد این برنامه فردا با حضور خانم دکتر ذراتی  به موضوع چاقی کودکان و رفتارهای خانواده می پردازد . سفره سلامتی هر روز  به سردبیری آقای دکتر خواجه ای ساعت 30/13 پخش میشود

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha