چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 133151

خوردن یک سیب در روز شما را از رفتن به دکتر بی نیاز می کند، سخنی است قدیمی که اغلب با آن آشنا هستند. ادعایی که هر روز دلایل جدیدی برای اثبات درستی آن مطرح می شود.

اثرات جادویی مصرف سیب سبز در کاهش وزن

سلامت نیوز:خوردن یک سیب در روز شما را از رفتن به دکتر بی نیاز می کند، سخنی است قدیمی که اغلب با آن آشنا هستند. ادعایی که هر روز دلایل جدیدی برای اثبات درستی آن مطرح می شود.

به گزارش سلامانه به نقل از دیلی میل، بر اساس آخرین تخقیقات انجام شده مصرف یک سیب در طول روز به ویژه سیب های سبز ترش مزه کلیدی است برای جلوگیری از اضافه وزن و ابتلا به چاقی. این سیب های سبز روشن که اغلب بسیار  تُرد و لذیذ نیز هستند، کمک می کند تا فرد در طول روز احساس پُر بودن داشته باشد و از رفتن او به سمت غذا جلوگیری می کند. در واقع ترکیبات غیر قابل هضم در برخی میوه ها، مانند فیبر و پلی فنل ها توسط اسید معده جذب و شکسته نمی شوند.

اگرچه در این تحقیق انواع سیب های زرد، قرمز و سبز مورد آزمایش قرار گرفتند، اما هیچ یک اثرگذاری سیب سبز در کاهش وزن نداشتند. این سیب باعث می شود فعالیت باکتری ها درون روده بزرگ افراد چاق به تعادل برسد و از این طریق سوخت و ساز بدن آنها را تنظیم می کند. بنابراین با وجود اینکه انواع مختلف سیب دارای ترکیبات غیر قابل هضم هستند، اما تنها سیب سبز است که می تواند به کاهش وزن کمک کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha