چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 133158

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص وضعیت طرح تحول سلامت در کشور برای سال آینده گفت: اجرای طرح تحول سلامت در سال 94 استمرار دارد.

سلامت نیوز:  سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص وضعیت طرح تحول سلامت در کشور برای سال آینده گفت: اجرای طرح تحول سلامت در سال 94 استمرار دارد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، درباره کیفیت طرح تحول سلامت اظهار داشت: کیفیت در سلامت موضوعی اساسی و به هم پیوسته است که باید همه جوانب حوزه بهداشت و درمان را در بر گیرد. البته باید بستری فراهم شود که خدمات بهداشتی و درمانی برای مردم ارتقا یابد.سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت سهم پرداختی مردم در هزینه های بهداشت و درمان از 85 درصد به 15 درصد رسیده و خوشبختانه در این طرح به کاهش دغدغه مردم توجه شده به طوری که در اعتباراتی که به وزارت تعلق گرفته از سهم پرداختی مردم نیز کاسته شده است.وی درباره اعتبارات وزارت بهداشت در سال آینده نیز گفت: اعتبارات این وزارتخانه در سال آینده نسبت به سال 93 تغییر چندانی ندارد و بودجه بر اساس اجرای طرح نظام جامع سلامت و رفع نواقص احتمالی این طرح در کشور تامین می شود.به گزارش پانا، طرح تحول سلامت در شبکه بهداشت و درمان کشور از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان های دولتی آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha