سخنگوی سازمان نظام پزشکی ایران گفت: بسیاری از اعضای جامعه پزشکی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند تا فیش حقوقی و میزان دریافت کارانه‌های خود را در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی نشان دهند تا آمار و ارقام غلطی که ذهن مردم و سایر آحاد جامعه را مورد خدشه قرار داده، تصحیح کنند.

پزشکان آماده‌اند فیش حقوقی و رقم کارانه خود را در بیمارستان‌ها اعلام کنند

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان نظام پزشکی ایران گفت: بسیاری از اعضای جامعه پزشکی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند تا فیش حقوقی و میزان دریافت کارانه‌های خود را در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی نشان دهند تا آمار و ارقام غلطی که ذهن مردم و سایر آحاد جامعه را مورد خدشه قرار داده، تصحیح کنند.  

به گزارش سلامت نیوز ، رضا لاری پور با بیان اینکه امضای 12 هزار نفر از اعضای جامعه پزشکی نشان می دهد که چه میزان ناراحتی و دلسردی در بین گروههای مختلف ایجاد شده است، گفت: این در حالی است که هم اکنون در محروم ترین نقاط ایران نیز با وجود همه مشکلات هیچ گونه خدمت درمانی نیست که به دلیل کاستی و قصور پزشکان انجام نشود، بلکه بی هیچ منتی آماده خدمتگزاری به مردم بوده و هستند.
وی با بیان اینکه پخش برنامه ثریا در رسانه ملی ذهن مردم و جامعه پزشکی را مشوش کرد، بیان داشت: برخی همکاران به طور خود جوش یک کمپین اعتراضی را در خصوص هجمه های جامعه پزشکی راه اندازی کردند تا نسبت به این موضوع که افرادی مغرضانه یا بدون غرض اقدام به ساخت برنامه علیه جامعه خدوم پزشکی می کنند، واکنش نشان دهند.
لاری پور با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار امضا از سوی گروههای مختلف انجمن ها، نهادهای صنفی و بیمارستان ها به سازمان نظام پزشکی ارسال شده است، افزود: بسیاری از اعضای جامعه پزشکی آمادگی خود را اعلام کرده اند تا فیش حقوقی و میزان دریافت کارانه های خود را در بیمارستان های خصوصی و دولتی نشان دهند تا آمار و ارقام غلطی که ذهن مردم و سایر آحاد جامعه را مورد خدشه قرار داده، تصحیح نمایند.
مشاور رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با تاکید بر اینکه رابطه بین پزشک و بیمار مهمترین اصل اساسی درمان است، ادامه داد: برای مردم و جامعه پزشکی پذیرفته نیست که رابطه مستحکم بین بیمار و پزشک این گونه مورد هجمه و خدشه قرار گیرد چرا که پس از خانواده و روابط مستحکم درون این نهاد، پزشک محروم ترین فرد به بیمار محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه در هر کسوتی و در هر صنفی افرادی هستند که رعایت شئون حرفه ای و الزامات مورد نظر را انجام نمی دهند؛ اذعان داشت: همواره باید این نکته را مد نظر قرار داد که شناخت یک حرفه و صنف وابسته به این افراد نبوده و الزاماً آن حرفه به نام این افراد شناخته نمی شود.
لاری پور با تاکید بر خوداتکایی جامعه پزشکی اظهار داشت: تلاش های جامعه پزشکی بر کسی پوشیده نیست و اینکه اکثر موارد درمانی در داخل کشور انجام می شود خود گواه این مطلب است.
سخنگوی سازمان نظام پزشکی ایران در ادامه با اشاره به اینکه پس از اجرای طرح تحول سلامت هیچ گونه پرداختی بر اساس آن به جامعه پزشکی صورت نگرفته است ؛تصریح کرد: طبق گفته ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران میانگین پرداختی کارانه در دانشگاهی با این وسعت که بزرگترین دانشگاه کشور محسوب می شود و بیشترین عملیات پزشکی در آن اتفاق می افتد کمتر از 6 میلیون تومان بوده است.
وی تاکید کرد: از همه اعضای جامعه پزشکی درخواست می شود تا از شأن و جایگاه پزشکی کشور حفاظت کنند چرا که خود پالایشی که توسط خود این جامعه اتفاق می افتد یکی از نکات اساسی و ارزشمندی است که درون این قشر عظیم می تواند وجود داشته باشد تا الگویی برای سایر مناصب شغلی نیز باشد.
لاری پور با اشاره به اینکه مردم باید آگاه باشند که جامعه پزشکی هیچ علاقه ای به ارتباطات مالی بین بیمار و پزشک ندارند، خاطرنشان کرد: برای از بین بردن هر نوع رابطه مالی بین بیمار و پزشک باید بیمه ها را تقویت کنیم و خرید خدمت نیز با نرخ واقعی رخ دهد.
وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی رسانه ملی آگاهی بخشی به جامعه است، اظهار داشت: نباید رسانه ملی این اطلاع رسانی را غلط انجام دهد و اعتماد بیمار به پزشک که بخشی از چرخه درمان را تشکیل می دهد، از بین ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ندای حق ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    46 5
    اگه مردین منتشر کنید!!! فقط حرف میزنید!!!
  • مهدیه ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    42 6
    سلام باشه اشکال نداره همه چی رو با واقعیت رو کنید اما درخواست ما اینه که اول از جراحان شروع کنید! لطفا کاملا صادقانه!!
  • حامد ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    49 7
    جناب آقای دکتر اینقدر سعی نکنید مردم رو گول بزنید. همه پرسنل درمان می دونند که کارانه شما در فیش حقوقیتان ثبت نمی شود بلکه مستقیم به حسابتان واریز می شود. دفعه دیگر که خواستید چیزی را اثبات کنید پرینت حساب بانکیتان را مرحمت فرمایید.
  • masoom ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    45 6
    با ید خدمت شریفتون عرض کنم از اونجایی که هم فیش حقوقی وهم واریزی کارانه ها میشه دست کاری نمود پس ان چیزی که شما میخواهید رو نمایی کنید صحت ندارد....
  • مهدیه ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    49 7
    بله رابطه بین پزشک وبیمار رو هم دیدیم!! پزشک به بیمار مثل یک چک پولی هنگفت که به زودی نقد میشه نگاه میکنن! من خودم باچشمهای خودم دیدم که در یک مرکز جراحی خصوصی چطور بیماران التماس میکردن که هزینه جراحی رو اندکی تخفیف بدن تا جاییکه دیدم یک مادر النگوی طلایی که در دست داشت از دست جدا کرده تا با پولش هزینه عمل رو فراهم کنه!! اری اینه رابطه پزشک وبیمار که ما میبینیم و رنجهایی که خود مردم میکشن!!
  • مریم ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    50 6
    به خدا دروغ میگین خودتون بهتر از هر کس دیگه میدونین که دروغ میگین .اگه مردم رقم دریافتیهای شما را بدونن انقلابی بپا میشه که آخرش معلوم نیست.ما مشتاقانه منتظریم که رقم کارانه های شما را البته با اسناد واقعی نه جعلی ببینیم اینکارو حتما بکنید.ولی کاملا واضحه که اینکار رو نخواهید کرد
  • من نخبه نیستم ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    53 6
    باسلام خدمت همه عزيزان! .. يه مثل فوتبالى هستش كه ميگه! بهترين دفاع ؛ حمله است! اينها از بابت اگاهى مردم به شدت متضرر ميشوند! و دقيقاً از بابت همين هراس است كه به اينگونه و پس از گذشت مدت طولانى از ان برنامه وزين! هنوز شاهد پس لرزه هاى ان در ستونهاى جامعه مثلاً پزشكان!! هستيم... مگر نفس ان برنامه چه بود به جز حقيقت جناب اقاي دكتر!!!؟؟؟ مگر نه اين بود كه دوستان خدوممان با ارائه اسماد و امار به خوبي به ملت و مخاطبين ان برنامه ؛ ثابت كردند كه اينجا چه خبر است؟؟ مگر امارشان نادرست بود؟؟ اگر كوچكترين ايرادى ان امارها داشتند؛ ان برنامه بروى انتن نميرفت!!! پس ؛ جناب اقاى دكترلارى و دكتر ذالى!! بدانيد و اگاه باشيد كه ان ارقام و امار هاى نجومى، جملگى حقيقتى محض بودند و شما حق داريد كه از عصبانيت يقه خود را بدريد!! چرا كه براى اولين بار بود كه ملت شريف و مظلوم و .... به دريافتيهايتان پى ميبردند! پس لطفاً ادعاى نشان دادن فيشهايتان را نكنيد كه گندش بيشتر در مي ايد!! راستى!! چرا ميگوييد هنوز پزشكان محترم!!! از بابت طرح سلامت!! و پس از بالا رفتن تعرفه ها پولى دريافت نكرده اند؟؟ ميخواهيم بدانيم فيش قبل از تعرفه هاى جديد را ميخواهيد در معرض ديد بگذاريد يا فيش بعد از تعرفه هاى نجوميتان را؟؟؟ بيا پايين جناب دكتر !! بگذار كمي باهم قدم بزنيم!! تند نرويد لطفاً!! خنده مان گرفت از اينكه گفتيد رابطه پولى بين پزشك و بيمار را شما مخالفيد
  • امان از دل زینب ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    54 8
    سلام امان از مظلومیت شما پزشکان بابا دست بردارید به خدا ملت ما ملت فهیمی هستند به نظر شما با حقوق 6 میلیون میشه ماشینهای انچنانی سوارشد یکی هم نه چند تا سفرهای خارج رفت سالی سه چهار بار ویلاهای فلان قیمت هر جایی داشت بابا دست بردارید تا اه ملت دامنگیرتون نشده چه فیشی نشون میدهید فیشی راکه خودتون صادر میکنید یا فیش پزشکان زحمتکش عمومی را میخواهید قالب کنید
  • صبا ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    56 7
    سلام اقای دکتر وای وای وای تورو خدا یکم به خودتون و وجدانتون رحم کنید یکم شجاع باشید لااقل با شجاعت واستین بگین حقمه اونطوری ملت کمتر ناراحت و عصبانی میشن کی گفته و کی باور میکنه که رابطه پزشک با بیمار رابطه پولی نیست!!!! وای پس شما به عنوان پزشکی که در سازمانی که باید کار نظارتی داشته باشه کار میکنی و از هیچی خبر نداری این خیلی بده خیلی بد یا نه نکنه میدونید و میخواین ملت رو گول بزنیم نگید که نمیدونید تو مطب ها و بیمارستانهای خصوصی انواع پزشکان جراح برای پول چیکار میکنن؟ اگه اینطور نیست فکر میکنید چرا بالاترین آمار سزارین و عملهای زیبایی رو توی دنیا داریم حتما از روی دلسوزی برای مردم شما نمیخوای مردم بفهمن که پزشکان برا پول چیکار که نمیکنن همکار اورولوژیستت برای مریضی که هرنی عمل میکنه یه سیستوسکپی الکی هم انجام میده بدون اینکه نیاز داشته باشه از مریض میپرسی چیکارت بوده میگه فتق داشتم رفتم پیش دکتر گفته اینکار هم لازمه مریضی که سنگش رو دفع کرده برده به دکترش نشون داده بهش گفته نه این همه سنگت نیست و میبره tul میکنه مریضای روستایی و شهرستانی چی میدونه دکترش هر چی میگه قبول میکنه از ارتوپد چی بگم کم مریض هایی ندیدیم که خونه و ماشین رو فروختن تا پول حق العمل همکار تون رو بدن توی بیمارستانهای دولتی هم که اوضاع بدتر و بدتر هیچ کس نیست که به کار همکارا تون نظارت کنه کیفیت کار و حضور کامل ، مردمی که میان اونجا کسایی هستن که اطلاعات کمتری دارن نمیدونن چه بلایی داره سرشون میاد پزشک متخصص توی ICU مریضشو ببینه ولی آسیستان میبینه جیم میکنن میرن همه جا رو میسپارن دست آسیستان یا توی اتاق استراحت و زورشون میاد از تو اتاقشون در بیان متاسفانه وزیر پزشک رییس دانشگاه و بیمارستان و بخش پزشک بعد کی میخواد از زیر دستش ایراد بگیره و چکش کنه نظارت صفر صفر صفر ماشاالله پزشکان هم که همیشه هوای هم رو دارن این موضوع که یارانه مردم مستقیم رفت توی جیب پزشکان یه حقیقت محظه چون هیچ تغییری در کیفیت ویزیت و حضور و عملکرد پزشک ایجاد نشد فقط حرصشون برا بدست آوردن این پول بیشتر کرد توروخدا خودتونو که نمیدونم ولی مردم رو گول نزنید لااقل به خاطر وجدانتون هم که شده یکم فقط یکم تحقیق کنید نظارت بر اجرای طرح تحول سلامت رو به غیر پزشکان بسپارید اگر جرات این کار رو دارین انجام بدین نمیخواد فیشهای حقوقیتونو رو کنید
  • Asma ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    51 9
    امیدواریم که ارقام حقیقی و بدون دستکاری رو اعلام کنید، و هدفتون تخریب گروه زحمتکش پرستار نباشه... ای کاش شما نخبه ها یاد می گرفتید که پول در آوردن از درد مردم انسانیت نیست، متاسفانه همتون فقط روز فارغ التحصیلی تون سوگند تون رو بلد بودید و با ورود به بیمارستان همه چیز رو فراموش کردید ، و همه چیز فدای پول شده،چه دردها و چه هزینه هایی که به بیمار و خانواده اش به خاطر حرص شما تحمیل نشده.....
  • پرستارخصوصی ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    48 8
    من هم دیدم که برای هرکورتازبدون اینکه لازم باشه برای گرفتن پول بیشتراز مریض هیستروسکوپی هم انجام میدن.kهای اضافی میزنندوپول کارها یی که انجام ندادن ازحلقوم مریض بیچاره میکشندبیرون.بیمار به اسم خصوصی میاد وفکرمیکنه که اونجا بهتره درحالیکه هزار دروغ بهش میگن پول میگیرن وخارج از کشور خانه وویلا و...میخرند.درضمن چون نخبه هستن همین الان راه های جدید زیرمیزی را شروع کردن
  • کسری ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    50 9
    خدا وکیلی دریافت کارانه تون رو چجوری میخواین نشون بدین?مبلغ کارانه رو توی کدوم فیش مینویسن? فککنم اگه عید بود این جملتون بعنوان جوک سیزدهء سال انتخاب میشد
  • نگین ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    44 11
    اصلا شما مریض رو میبینید که از رابطه مستحکم بین بیمار و پزشک صحبت می کنید.تو بیمارستانا که ویزیتتون 5 دقیقه هم نمیشه و تو مطبا که که حرف از دهن مریض بیرون نیومده همون چیزای روتینی که یاد گرفتید و نسخه می کنید.منظورتون از رابطه مستحکم همینه؟؟؟؟؟؟!!!!!!
  • ف.ک ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    45 8
    با سلام به استحضار همکاران محترم پزشک می رساند که روآور نکردن برخی مسایل توسط کادر غیر پزشک به معنی ناآگاهی و نفهمی آنان نیست.بلکه از سر محجوبیت آنان است.پزشکی که مشخص ترین کارهای خود مانند نسخه نویسی وپر کردن فرم ارجاع و توصیح دادن عوارض عمل و اخذ رضیت آگاهانه تا مهر کردن نسخه را در مطب به عهده پرستار میگدارد و حتی عمل جراحی را به عهده رزیدنت می گذارد و در درماناه و اتاق عمل آموزشی حاضر نمیشود چرا باید درآمد ناحقی داشته باشد. پزشکی که کادر درمان را وادار میکند به دروغ ساعت حضور در مرکز درمانی را طوری بزند که از گزارش 8بیمار در ساعت دربیاید وجدانش را چکار کرده.می گویند از زمانی که پزشک به پارکینگ وارد شده بعد به مرکز تحقیقات و کلاسها و جلسات و.... میرود باید جز زمان ویزیت حساب شود تا حضرات به پرداخت تعریف شده برسند. کجا و چه کسی مسوول نظارت بر بی وجدانی وتخلفات بی حد حضرات پزشک است. تا کی چشممان را ببندیم و سالی سه چاربار در رسانه ها اعلام کنیم حقوق پرستاران x% افزایش یافت و مردم را تحریک کنیم اما خبری نشود و آنوقتدرآمد نجومی پزشکان را لاپوانی کنیم. تا کی؟؟؟؟؟
  • zahra ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    45 11
    آره...حتما... دیگه دستتون رو شده مظلوم نمایی تا کی اگر!! راست میگید تفاوت موجودی حسابتون قبل و بعد از واریز حقوق را با پرینت نشون بدید پزشک عمومی دو سال قبل 5 ملیون دریافتیش بود پزشک خانواده که اجرا شد گفتن دریافتیشون 9 ملیون میشه و نامشم اومد الان از بستری کردنهای بی مورد مردم مظلوم و از همه جا بیخبر با چسبوندن انواع اتیکتهای بیماری دارید خودتونو برا پول خفه میکنید . بسه دیگه.بعضی وقتا سکوت کنید بد نیست.خودتونو مضحکه نکنید
  • سمیه ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    43 9
    آخه چرا مردم رو اینقدر ساده فرض میکنید، انگار که هیچکدوم نه مطب رفتن نه بیمارستان، ننه چشم دارن که زندگی و تجملات این آقایون نخبه رو ببینن.... اگه مبلغ کارانه و دریافتی این آقایون در یک سال گفته بشه که دیگه رقم این اختلاسهای جنجالی واسه کسی عجیب نمیشه....
  • حسین ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    48 9
    اصلا کجای دنیابه پزشک کارانه های هنگفت میدهند؟؟؟؟ راستی آیا کارانه همان طور که از اسمش پیداست به معنی میزان کار ازنظر کمی و کیفی نیست ؟؟؟؟؟ پس چرا پرستاران کار میکنند و پول همان کارها عاید پزشکان میشود آیا جراحان غیر از حق العمل جراحی حق و حقوق دیگری دارند؟؟؟؟ ویا اگر حق دیگری دارند آیا این میزان حق و حقوق بایستی هشتاد تا نود برابر پرستار باشد؟؟؟؟ این نظام فعلی پرداخت کارانه شما را به خدا پاداش پرستارانی است که شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل دور ازخانواده بر بالین بیماران فعالیت میکنند؟؟؟ خودتان قضاوت کنید؟؟؟؟
  • thx ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    43 6
    25 حدیث درمذمت دروغ ازفرمایشات پیامبر(ص) وائمه عليهم السلام: 1- دروغ فسق و دروغگو فاسق است. 2- دروغگو ایمان ندارد. 3- دروغ از قماربدتر است. 4- دروغگو دشمن خداست. 5- روي دروغگو سیاه است. 6- دروغ ازشراب بدتر است. 7- دروغگو بوی دهانش متعفن است. 8- خدای تعالی دروغگو را لعنت می کند. 9- بوی گند دهان دروغگو به عرش می رسد. 10- دروغ مخرب ایمان است. 11- دروغ مانع چشیدن طعم ایمان است. 12- دروغگو تخم کینه درسینه ها می کارد. 13- دروغگو مروتش ازهمه خلق کمتر است. 14- به جهت یک دروغ ،هفتاد هزار فرشته دروغگو را لعنت می کنند. 15- دروغ علامت نفاق است. 16- دروغ بدترین ریاهاست. 17- دروغ فراموشی می آورد. 18- دروغ دریست ازدرهای نفاق. 19- دروغگو به عذابی مخصوص در قبر گرفتار خواهد شد. 20- دروغ ،محروم کند دروغگو را از نماز شب و روز. 21- دروغ سبب خذلان الهی است. 22- دروغ سبب گرفتن صورت انسانی ازدروغگو است. 23- دروغ ، بزرگترین خباثت است. 24- دروغگو ،بزرگترین گناهکاران است. 25- دروغ صاحبش را هلاک کند. خوشبختانه دروغ حناق نیست . اگر بود خیلی ها خفه میشدند
  • علي ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    11 46
    متاسفانه عده اي از پيراپزشكان ،پايوران آزمايشگاهي و پرستاران با فضاسازي در اطراف مقام محترم وزارت ،سعي در ناكارامد و انحصارطلب بودن پزشكان دارند ،ولي همكاران وزارت بهداشت توجه داشته باشند كه هر ضربه اي به بدنه پزشكان اين كشور قابل جبران نخواهد بود ،كاش وزير محترم متوجه اينوع جوسازي باشند و قبل از هر تغييري كار كارشناسي حداقل يكساله انجام گيرد
  • پزشك ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    14 44
    جناب وزير محترم خودتون هجمه پيراپزشكانو به جامعه پزشكي ببينيد، متاسفانه وزارتخونه هم به همه اقشار اين پيراپزشكان از جمله پرستاران و آزمايشگاهيا ميدان زيادي داده تا هرجور بخواهند راجع به پزشكان صحبت كنند واعتماد مردم را نابود كنند ، انها درجمع خصوصيترشون شما رو به عنوان وزير ضد پزشك ميدونن كه بايد ازين فرصت استفاده كنند ..
    • حامد ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      45 1
      جناب پزشک اولا ما در جمع خصوصیتر مون هم همین حرفها رو میزنیم این شمایین که دارین از این حرفهای ما سوء استفاده می کنین. دوما اعتماد مردم رو اول از همه خود شما خراب کردین. اولین مشکلتون اینه که فکر می کنید فقط شما میفهمید. نخبه این دیگه ثالثا ما وزیر رو نه تنها ضد پزشک نمی دونیم بلکه معتقدیم این وزیر بزرگترین خدمت رو به پزشکا کرده.ما حرفمون رو میزنیم و منتظر میدان شما هم نیستیم .شما که دیگه یک جوری حرف میزنی که مشخصه اعتماد به نفس کاذبت بد جوری اذیتت میکنه
  • عطار ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    43 4
    اصلا نياز به مستند سازي نيست،مردم بهترين داوران هستند،همونهايي كه شاهد جون دادن تدريجي پرستاران زير بار نظام سلامت هستن،همونهايي كه روزي چند بار از ما ميپرسند:اصلا دكتر ما كيه كه از روز اول بستري هنوز نديديمش،همونهايي كه دار و ندارشونو ميذارن تا از پس ارتباط ماليشون با پزشكشون بر بيان..
  • باران ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    40 2
    جناب پزشک معلومه که انشارواقعیتهاشمارو عصبانی کرده،نگران نباشید،فعلا که میدان دست شماست ،این قشری هم که شما اینطوری درموردش صحبت می کنید جز حقشون چیز دیگه ای نمی خوان مگه غیر از اینه که پزشکا پول کاری رو می گیرند که همین قشرانجام می دن،در ضمن شما کاملا در اشتباهید جناب وزیر در بین پیراپزشکان به وزیر پزشکان معروفند.
  • علي ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    12 35
    دريافتي پرستارا بصورت ناعادلانه بيشتر از همه رده هاي تحصيلاتيشون مثل ليسانس كتابداري يا الهياته كه نصف پرستارا درامد ندارن ،البته اين حقوقو مديون جوسازي و شلوغ كردن بي موردشونن
    • حامد ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      34 0
      شما از سختی کار پرستارها چی میدونی که اونا رو با سایر لیسانسها مثل کتابداری مقایسه میکنی؟! هر کاری سختی خودشو داره ولی اگه سختی کار پرستارها رو خواستی درک کنی برو فقط دو ساعت تو اورژانس یکی از بیمارستانهای دولتی تماشا کن. یا برو تو بخش سوختگی فقط دو دقیقه پانسمان یک بیمار 60 درصد رو ببین.
    • پرستار ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      35 0
      علی جون مشکلی نیست، فقط کافیه یه شب شیفت بدی، اونوقت ببینم بازم این حرفو میزنی
    • moeiin ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      16 1
      سلام جانم تو یا خودت مسخره ایی یا خودتو به مسخرگی زدی،از این دو حالت خارج نیست!!!!!
    • خدیجه ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      19 0
      آقا علی! اینکه بی عدالتی در نظام پرداختی هست یه امر مسلمه، ولی مقایسه دو شغل با حیطه کاری مجزا درست نیست، خوب میدونین که سختی کار یه پرستار خیلی بالاتر از این حرفاست، نه شب داره نه روز، نه عید نه روز تعطیلی، پس خودتونو به حماقت نزنین و دهنتونو ببندین، بحث میزان کارایییه نه مدرک، شما چند در صد یه پرستار زحمت میکشی؟ سه سال بیشتر درس خوندن اینقد اختلاف حقوقی باید داشته باشه؟ باشه اگه مدرکا باید ملاک حقوقه پس یه phd که حدود 11 سال درس خونده به اندازه یه متخصص پزشکی درس خونده و مسلما نخبه تر از اون پزشکه باید اندازه یه متخصص حقوق بگیره، در حالیکه نهایتش اون phd هیات علمی بشه و ماهی 4-5 میلیون بگیره، پس حرف مفت نزنید
  • یک پرستار ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    38 4
    با سلام..با چند مطلب را خاطرنشان شوم.. 1)مردم عزیز ما از اتفاقات مخوفی که در بیمارستانها واز بلاهایی که برخی پزشکان به اصطلاح نخبه بر سر مردم میاورند بی خبرند.. 2 )جامعه پرستاری حاضر است تمام دریافتی های تود را درمعرضدید مردم قراردهد که البته پزشکان این جرات را ندارند واگر هم داشته باشند مردم ما نمیدانند که اکثر متخصص ها دردوبیش جداگانه کارانه وحقوق میگیرند.. 3 )طبق اطلاعات دقیق بنده دریکی از بیمارستانهای مشهد به یک جراح قلب 100میلیون تومان کارانه داده میشود والبته ایشان به کم بودن کارانه ونه حقوق معترض میشوند.. 4 )شاید پس از بازبینی این مطلب گذاشته نشود ولی باید بدانید که بی عدالتی محض برنظام سلامت ما حکمفرماست..
  • حسین ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    28 2
    طبق آمار و مقالات علمی که اگر سرچ کنید با منبع معتبر پیدا میکنید؛ در ایران 85 درصد از درآمد حاصل از جراحی به پزشک جراح و پزشک بیهوشی تعلق داره و 10 درصد به سازمان(بیمارستان) تعلق داره و فقط 5 درصد به کل کادر پرستاری در اتاق عمل و بخش بستری و کارمندان بخش اداری و خدمات و نگهبان و غیره میرسه. حالا خودتون حساب کنید این تفاوت دریافتی چقدر میشه.
    • آرمان ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
      0 2
      میخواهی 85 درصدش بدیم نگهبان وپرستار؟؟؟؟
  • HADAVAND ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    29 1
    يک نفر فرزندش مرده بود گريه مي کرد اونو دلداري مي دادند نمي ذاشتن گريه کنه اونم گفت منو پيش کسي ببرين که اونم بچه اش مرده باشد چون درد منو اون مي فهمه شما نمي فهمين ؟؟؟؟درد پرستار را يک پرستار مي فهمد کسي که شبکاري کار نکرده است درد پرستار را نمي فهمد!!!!!
  • HAMED ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    31 2
    باسلام .کجاي دنيا خدماتي که پرستار انجام ميدهد حق الزحمه آنرا پزشک ميبرد؟ ما نمي گيم که چرا پزشک درآمدش زياد است از بي عدالتي شکايت داريم .آيا پزشک در بيمارستان کار سرم تراپي انجام مي دهد که کد آن بعنوان تزريق هر نوع دارو به اسمش قيد مي شود اين است بي عدالتي ما کار مي کنيم پزشک سودش را مي برد
  • محمدی ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    30 1
    پرستاري يعني کار در معدن يعني بدبختي, از وزير محترم پزشکي و تجارت سلامت خواهشمندم با افزايش تعرفه ?.? برابر پزشکان ديگر القاب پرستاري و پزشکي را به ارباب و رعايا تغيير بدهند.
  • رضا ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    5 36
    قشر محترم پيراپزشك پرستار و آزمايشگاهي ، مطمئن باشيد با گفتن بي منطقه حق ماست حق ماست، در وجدان ملت حق مال كسيه كه عمر و جوونيشو گذاشت واسه رشتش ،نه شما كه ٤سال مثل ليسانس علوم تربيتي درس خوندين وحالا بيش از دوميليون حقوق ميگيرين،يا آزمايشگاهيا كه در گوش وزير ضد پزشك بودنو شبانه روز ميخونن وخودشونو با پزشكي كه ١٤سال درس و طرح داشته مقايسه ميكنن،زمانه اين جوسازيها گذشته ،با منطق حرف بزنيد
    • هدا ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      27 2
      سلام جناب به اصطلاح محترم و نخبه ما چهار سال دانشگاه بودیم ،شما هفت سال بودی جانم اصلا من چهار سال خوندم تو هم حالا میگیم شانزده سال اصلا ،حق و حقوقت باید چهار برابر من باشه جانم بعدش ما هم دو سال طرح داشتیم جناب نخبه ،یه کم اطلاعاتتو ببر بالا ،تا مضحکه خاص و عام نشی تازه ما کار نداریم حقوق شما بالاست ما میگیم تو پرداخت کارانه عدالت باشه بعد درس خوندی مال خودت خوندی، نخوندی که جیب مارو بزنی !!!!!
    • کوهکن ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      19 0
      نخبگی شماازطرز صحبت کردنتان کاملا هویداست. عزیزدل وزیر نخبه ترازخودت:این پولی که تو ووزیرت وامثال شما به جیب میزنید حق اون خونواده ای است که به نان شبش محتاجه. نه تو که بربالین بیمارحضورنداری وپول مهرتو میخوری وبرمیداری وتوی سواحل آنتالیا خرجش میکنی.
    • خدیجه ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      20 2
      آقای نخبه! شما عمرو جوونیتو پای رشته ت نذاشتی، پای اسم پزشکی گذاشتی و بعدش دیگه فقط عشق و حال میکردی آقای محترم! شما هفت سال درس خوندی و یه کارشناسی ارشد پرستاری هم هفت سال درس خونده با این تفاوت که بعد از این هفت سال پرستار عمر و جون و خانواده شو خواب و استراحتشو پای سلامت بیمار میذازه اونم بی هیچ توقعی، مث پزشک نیست که بیمارو به شکل اسکناس میبینه و تنها چیزی که براش مهم نیست جون بیماره، چی شده حالا بعد اینهمه سال پرستارا حقشونو میخوان اینقد بهتون بر خورده؟! خودتم میدونی بدون پرستار پزشک هیچی نیست
  • تاج ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    31 1
    زمان ماهیت شما را نشان داد و اگر بدنبال فریب هستید، راه دیگری انتخاب کنید چرا که این جو سازی ها نخ نما شده و کسی حاضر نیست که سخنان سراسر کذب رو قبول کند. همینکه از پول یارانه های مردم مظلوم، به ناحق برای خود کاخ میسازید، روشنگر همه چیز است و نیازی به نشان دادن فیش حقوقی نیست.... شما که جان مردم برایتان اهمیت ندارد، دست بردن در فیش حقوقی و تقلب در محتوای آن که کارسختی نخواهد بود و خود شماهم واقف هستید......
  • عليرضا ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    4 25
    موقع انتخاب رشته اکثرا اول دندونپزشکى..بعد داروسازى...وبعد پزشکى انتخاب ميکنن..چراااا؟...چون ميدونن بايد عمر وزندگيشونو پاى اين رشته بزارن..واوناييم که قبول نميشن همش حسرتشو ميخورن و خودشونو مقايسه ميکنن...قياسى مع الفارق
    • حمید ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      15 3
      بنده اصلا در رشته ریاضی بودم. از اول هم به ریاضی فیزیک علاقه داشتم و جزو رتبه های خوب در بهترین دانشگاه ایران تحصیل کردم. چند نفر از همکلاسیهام در مدرسه تیزهوشان در المپاد جهانی ریاضی و فیزیک مدال طلا و نقره گرفتند و در رشته های ریاضی، مکانیک و برق ادامه تحصیل دادند. اما اونهایی شون که تو ایران موندند و الان اساتید شریف و تهران هستند. حداکثر ماهی 4-5 تومان درآمد دارند. خیلی هم از پزشکا نخبه تر و زحمتکش ترند. پس بیخود احساس نکید که شما از بقیه سر هستید. فقط و فقط بی تدبیری و ظلم است که حاصل آن خوار شدن ما و عزیز شدن شماهاست. البته خدایی هم هست و اینطور نمیماند.
  • هامان ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    27 1
    جناب اقاى دکتر ما با حسابدارى بيمارستان ارتباط داريم کارانه 100ميليونى براى يکى متخصين قلب رو ديدنالبته کارانه دويست هزار تومني پرستار که هم پاى دکتر قلب اشعه ميخوره هم ديدن کجاى دنيا اين پرداخت وجود دارد ان هم از بيت المال مردم!!! ؟؟؟؟
  • دهقان ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    22 3
    سلام. درود بر جامعه شجاع پزشکی.ما منتظر رویت فیش کارانه های شما دوستانیم......
  • احسان ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    23 1
    زیر پوست طرح تحول نظام سلامت تحقق درمان موثر ورایگان ویا حداقل کم هزینه یکی از شاخصه های رفاه وبخشی از حقوق شهروندی برطبق قانون اساسی ایران است.طرح تحول نظام سلامت نیزبا همین هدف یعنی کاهش پرداختی از جیب مردم وبهبودسلامت عمومی تنظیم واجرا شده است امااگر ازنزدیک به اجرای این طرح وبخش هزینه ها ونظارت آن دقت کنیم حقایق تلخ وزشتی زیر این پوشش زیبا آشکار میشود. به عنوان مثال به علت افزایش شدید وغیر منطقی تعرفه اقدامات تهاجمی نظیرجراحی ،آنژیوگرافی،قراردادن وخارج کردن درن،گذاشتن کاتتر ورید مرکزی ،این اقدامات خیلی بیشتر از قبل انجام میشود به طوری که تقریبا 80%بیمارانی که برای جراحیهای ساده ای مثل هرنی اینگواینال،هموروییدوفیشر کاندید مشاوره قلب به علت سن بالاتر از40میشوند ،حتما آنژیوگرافی کرونر خواهند شد بدون اینکه علامت بالینی مشکل قلبی داشته باشندیااقدامات غیر تهاجمی مثل مثل تست ورزش واسکن قلب انجام گرفته وتوصیه به آنژیوگرافی کرونر شده باشد. واین درحالیست که بیماران واقعی قلبی دراورژانس همین مراکز به علت فقدان سازوکار مناسب 2تا3روز بعد از حمله قلبی آنژیو گرافی میشوند که ارزش درمانی چندانی ندارد. دربسیاری ازمراکز درمانی دولتی اکثر بیمارانی که بادرد شکم مراجعه میکنند حتی اگر درد کذرا هم باشد بیمار آپاندکتومی میشود .در اقدامات تهاجمی که نیاز به استفاده از وسایل خاصی مثل پروتزارتوپدی،وسایل مصرفی آنژیوگرافی ،استنت کرونری وپریفرال که قبل از این طرح اکثراازکشورهای صاحب نام مثل آمریکا ،کاناداوسویس تهیه میشد،متاسفانه بعداز اجرای طرح سلامت پای مارک های چینی هندی واروپای شرقی به بازار پزشکی کشور باز شده است وکیفیت وسلامت مردم فدای صرفه جویی شده است.
  • omid ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    13 3
    البته جناب... با این صحبت شما که تمامی پزشکان در یک گروه نیستند وهمانگونه که در تمامی اقشار همه نوع انسان با انواع شخصیت ها یافت میشود در پزشکی نیز اینگونه است وصد البته هر طرف صحبت ما شخص خاص ویا پزشکان محترمی که در این لباس زحمت میکشتد نیست روی صحبت ما با ان جناب محترم وافراد هم عقیده با ایشان است که به افراد خدوم و ارزشمند پرستاری بله ارزشمند توهین واهانت کرده وچشمشان را بر روی حقیقت نارضایتی ما از این توهین وابن سختی کاری که متناسب با دریافتی ما نیست بسته اند کاش ان جناب محترم که به راحای به ما در رسانه عمومی توهین کرد نیز مانند شما مسالمت امیز ومهربان فکر میکرد ودر جلوی چشم هفتاد میلیون ایرانی ما رابه بد اخلاق خطاب نمیکرد ونمی فرمود که با اخلاق خوش نظام مبتنی برعملکرد را قبول دارد که غیر کارشناسترین افراد نیز غیر عملی بودن واجحاف ان را درحق پرستاران خواهند فهمید گرچه علیرغم اینکه شما معتقدید اینجا همچنین دریافتی هایی ممکن نیست به گروهی مانند پرستاران داده شود ولی بین ۱۰۰تا۳۰۰برابر ان را پزشکان از دستمزدی که باید به ازای کار انجام شده ما داده شود به جیب این افراد ریخته میشود وهیچکدامشان اعتراضی ندارند و آن راحق مطالبه خود میدانند پس سکوت در مقابل این بی عدالتی ظلم به خود ودیگر همکاران وآیندگان پرستاریست
  • jack ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    18 2
    امروز با یکی از جراحان در مورد اختلاف درامد ها ومقایسه با کشور های دیگه صحبت میکردیم گفت بله درسته ایران تنها کشوریست که به پرستار واهمیت پرستاری خیلی کم لطفه پرستار مناسب واصولی بیشتر از عمل حتی مهمه چون عمل ما با پرستار خوب نتیجه میده ایشون گفتند تنها راه بیرون رفتن از این وضعیت اجرای تعرفه گذاری پرستاری با نرخ حداقال یک سوم تعرفه همون خدمت ویا مشابه در پزشکی است با زیاد کردن حقوق حتی دوبرابر کردنش یا سه برابر هیچ فرقی به حال وروز پرستاری نیست باید نظام پرداخت حقوق به یک شیوه باشه یا هر دو قشر بنا برساعت کاری ویا براساس تعرفه خدمت که اولی محاله برا پزشک اجرا بشه وحتی اگه حقوق پرستار رو زیاد کنند که نمی کنند چون به اسم حقوق زیاد میشه باید شامل حال همه ی کارمندان دولت بشه که دولت همچین بودجه ای نداره همین 17 درصد افزایش رو هم شاید نتونه پرداخت کنه پس میمونه نظام پرداخت تعرفه بر اساس نوع خدمت این کار چون فقط شامل پرستاری وپزشکی میشه ودر این سیستم در کشورها در حال اجراست ایرادی نیست وبقیه کارمند ها نمیتونند اعتراضی داشته باشند
  • علي ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    7 7
    به عنوان يه پزشك تعرفه ناعادلانه دربعضي رشته ها مثل قلب و جراحي و زنان را قبول دارم ولي باور كنيد خيلي رشته هاي ديگه تو اين طرح متضرر شدن وشدن چوب دوسر نجس
    • حامد ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      14 0
      دوست عزیز من یک پرستارم و با صحبت شما کاملا موافقم. حرف ما هم همینه که چرا عدالت رعایت نمیشه. ما زیاده خواه نیستیم
  • كارشناس ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    3 19
    بايد حقوق كارمندان همه رده دولت يكسان سازي شود ،حقوق پرستارا بيش از دوبرابره حقوقه يك كارمند ساده است ، نميدونم چرا وزارتخونه انقدر به اين قشر پرداخت ميكنه ،كاش حقوق همه كارمندان ليسانس يكسان شود
    • حسین ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      6 2
      کاش شما هم یه مقدار درک داشتین
    • نگین ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
      6 1
      دوست عزیز شما یه کارمند رو با پرستار مقایسه می کنی که انتظار داری حقوقشون یکسان باشه؟؟!!!شما می دونستید که پرستاری جز مشاغلی هست که سختی کار بهش تعلق می گیره؟؟؟شما می دونستید که پرستار تمام ایام تعطیل شیفت هستن و نمی تونن کنار خانواده اشون باشن؟شما میدونستین که پرستارا دایما با مریضهایی سرو کار دارن که مشکلات جسمی و روحی زیادی دارن و ناخوداگاه روی زندگی و روح و روان پرستاران تاثیر میزاره؟دوست عزیز مقایسه پرستاران با کارمندان از پایه اشتباه است.
  • یاسر ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    19 2
    جناب لاری پور اگه شما ادعا میکنین ک 12سال تحصیل کردین ماهم چهار سال ک میشه 3برابر اگه شماطرح داشتین ک ماهم به نسبت داریم پس باکدوم معادله ریاضی باید 100 تا 300 برابر ما کارانه دریافت کنین پزشکی ک حتی حاضر نیست پرونده بیمارش را خودش ورق بزند و بخواند وپرستار برایش اینکار را انجام میده و زورش میاد برگه آزمایش ضمیمه پرونده رو ببینه و پرستار باید واسش بخونه و پزشکی ک بیمارش چن روز پیش در بخش فوت شده و میاد ب همراهش میگه مریضتان رو ب بهبودیه و پزشکی که در اتاق عمل برای کار نکرده کا میزند و پزشکی ک ب کادر پایین دستش ب چشم یک افغانی نگاه میکند و و و و و .... چطور این را انصاف میدانید ک پرستاری ک خیلی از وظایف شماراهم انجام میدهد و مولش را شما میگیرید و هرقانونی ک بخواد بیاد فقط واسه پرستار باید اجرا بشه و شما تافنه جدا بافته هستین چطور باید اینهمه تفاوت تحقیرآمیز بینمان باشد....
  • مطلوم ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    14 0
    يك ايراد در نوع اعتراض پرستارا اينه كه همه پزشكارو جمع ميبندن ،درحاليكه تعرفه بالا ،شبي ٥٠٠هزارتومان مقيمي درچند رشته انجام ميشه و اين رشته ها شامل جراحي اعصاب ، زنان ،قلب،جراحي عمومي ،داخلي و كمي هم در رشته اطفال ميشه ،درحاليكه رشته هاي روانپزشكي ،پوست ،پاتولوژي ،راديولوژي بهتر كه نشدن هيچ ،دراين طرح دريافتيشون از لحاظ كار خصوصي هم از بين رفت،پس بهتره جهت اعتراض مشخص باشه تا با جواب ميانگين دريافتي پزشكان روبرو نشيد
  • علي ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    12 1
    اون رشته ها شرايط خيلي ويژه پيدا كردن ،كه يكي از متخصصين همون رشته جزء معاونتهاي وزارتخونه بوده درحين نوشتن كتاب و درامدها،مثل همون رشته هايي كه گفته شده
  • فاطمه (پرستار) ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    16 1
    با سلام به همه همكاران خوبم من خيلي راحت ميتونم هم فيش كارانه خودم به عنوان پرستار و هم حداقل فيش كارانه پنجاه نفر از گروه هفت درصدي رو افشا كنم به اين شرط كه همه رو همينجا به نمايش بگذارند اون موقع دوست دارم قيافه اين آقا رو ببينم ضمنا بگم من استخدام رسمي دانشگاه تهرانم.
  • سعید ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    8 0
    بابا شما نخبه بودین حالا شجاع هم شدین؟!؟!؟!؟؟
  • پرستار ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    5 1
    جناب کارشناس اولا که غیر ممکنه دولت 2 برابر باقی کارمندان به پرستارها حقوق بده چون پرستارها بانی قدرتمندی ندارن که ازشونحمایت بشه.این در شرایطیه که در اکثر بیمارستانها هر پرستار به جای 6 نفر داره کار میکنه.هم از نظر کمبود نیرو و هم ساعت کاری فشرده.از48 ساعت 36 ساعت دارن کار سنگین میکنن.درحالی که در بقیه کارمندان در48 ساعت نهایت 16 ساعت کارکنن اونهم ساعت نهار و نماز و چای و....ازش کم بشه چیزی نمیمونه .درحالی که یه پرستار ممکنه تو یه شیفت 20 ساعته فرصت خوردن یه لیوان آب هم نداشته باشه.درضمن ملت ما همیشه کشورهی پیشرفته رو میکوبونه تو سر خودش ولی به اینجاها که میرسه کسی میرسه خوب حتما دلیلی داره که در کشورهای پیشرفته بعضا حقوق پرستار از پزشک هم بالاتره
  • علی ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    6 13
    پزشک شدن عقل و عرضه میخواد که خوشبختانه از شماها برنمیاد وبهمین دلیل همتون از حسودی دارین میسوزین،این گوی و این میدان اگه نخبه اید بسم الله هیچکی در پزشکی رو بروتون نبسته
    • HADAVAND ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
      7 2
      کسی به خوردن پول بیت المال و حق و حقوق دیگران حسودی نمیکنه . عقل و عرضه هم نمیخواد جناب به اصطلاح نخبه همتون سهمیه ایی هستین از کار طبابتتون معلوم شماها ابروی پزشکی رو هم بردین آقایان نخبه
    • محمدی ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
      8 3
      ما که دیدیم %99 پزشکان این عقل و عرضه رو که گفتین اصلا ندارند
    • پرستارخصوصی ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
      2 0
      ازهمین طرز صحبت کردنت پیداست مگه اروپا امریکا ترکیه و....پزشک ندارن درامدهاشون ورفتارهاشون چطوریه ماشاله شما که دارید یه سر بروید ببینید برای ما هم بیایید تعریف کنید. ازسلامت نیوز عزیز برای انتشارمطالب متشکرم اقا هرقدر بیشتر خواندید بیشتر حقوق بگیرید نوش جان
    • پرستارخصوصی ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
      5 0
      اروپا وامریکا وترکیه هم پزشک دارند نه این جوری حرف میزنند ونه فاصله درامد اینجوره فقط شما نخبه هستید مردم خود قضاوت میکنند
  • پرستارخصوصی ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    12 2
    چرافیش ؟علاوه برآن میتونید تعدادخانه هایی که در ایران دارید باغ وویلاها وخانه هایی که در امریکا وکانادا برای مقیم شدن افراد خانواده تان با پول های بیمار بیچاره میخریدآنها راهم نشان دهید.وقتی از اتاق عمل به حسابداری زنگ میزنید وتا مریض چندین ملیون به حسابتون نریخته اورا تحویل نمیگیرید یادتون هست؟
  • پرستار ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    8 3
    یعنی هرکس پزشک نشد بی عقل و بی عرضه است؟هرکس هم پزشک شد باید خون مردم رو بمکه ؟ازشما با عقل و عرضه تر خیلی هست.ولی به هزاران دلیل پزشک نشدن.2رز دیگه ادعای خدایی هم میکنید و انتظار پرستش دارید لابد .نیست که خییییییلی کاربلد ین
  • علی؟؟؟؟؟؟؟ ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    8 2
    از طرز حرف زدنت معلومه چند با شعور و با عقل و فهمیده ای.همین آدما متاسفانه تو کشور ما نخبه اند
  • خسرو ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    7 2
    نيازي به فيش حقوقي شون نيست همه مردم بالاخره براي يه بارم شده پاشون به درمانگاههاي دولتي رسيده ميزان ويزيت پزشک توقبضاي پرداختي دم خروسيه که هيچ قسم حضرت عباسي لاپوشونيش نميکنه از کارانه بيمارستان وحق هييت علمي ديگه نيازي نيست چيزي گفته بشه
  • حجار ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    6 3
    آيا درکنار پزشکي که در مناطق محروم خدمت ميکند هيچ کادر درماني ديگري نيست که اين همه صحبت از منا طق دور افتاده مي کنند .چرا از امکاناتي که در آن مناطق در اختيار آنها قرار ميدهند و پرسنل ديگر از آن محرومندحرفي زده نمشود.
  • اسدی ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    7 3
    خيلي وقت بود که هيچ چيز مرا نتوانسته بود بخنداند .ولي خدا راشکر با خواندن اين مطلب توانستم بخندم
  • پزشك ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    8 1
    متاسفانه تو اين كشور همه سعي ميكنن با داد زدن مشكلشون حل كنند ،الان اينكه ميانگين دريافتي زير شش ميليونه درسته چون يه سري از تخصصها با زحمت و طول مدت تحصيل برابر هيچي ندارن ولي جراحا (چشم مغز قلب ارتوپد زنان)كل درامدو ميگيرن ، همين جراحا ميشن معاونتهاي اجرايي و فقط ميخوان منافع رشتشونو حفظ كنن ،مثلا يه متخصص قلب بيش از ٦٠٠هزار تومان واسه يه شب مقيمي و ماندگاري ميگيره ولي يه روانپزشك يا چند رشته ديگه هيچي،تازه خيلي راحت منافع رشته هايي كه در رأس قدرت نماينده اي ندارنو نابود ميكنن ،اونوقت شما انتظار دارين وقتي متخصصاي ديگرو له ميكنن حرف شمارو بشنون(همه توجه صرف همان چند رشته خاص كه ميشناسيد ميشه)
  • پرستار ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    6 0
    جناب پزشک اعتراض ما پرستاران هم از اول تفاوت دریافتی 90درصد عده قلیل درمقابل دریافتی 10درصدی باقیه کادر درمان بود که شامل پزشکان کم درآمد هم میشه.ولی متاسفانه وزیر نخبه با ادبیات ناشایستی پرستارهارو خطاب این اعتراض قرار داد و ایجاد تفرقه بین افراد تیم درمان کرد.اعتراض برای یکسان سازی نیست.برای عدالته .همین کارانه 6 میلیونی که در بالا گفته شده خودش یعنی دریافتی عده20 برابر یک پرستار و این هیچ جای دنیا مرسوم نیست.با اینکه با همین کارانه6 میلیونی که گفته شده مثلا خواستن بگن ما کم میگیریم .همین کم هم باز خیلی بی عدالتیه
    • پزشك ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
      1 2
      اميدوارم اين عدالت برقرار بشه، ولي مطمئن باشيد كارانه خاص فقط تو رشته هاي قلب ، جراحيها وزنان بوده و بقيه رشته ها حتي با طول مدت تحصيل برابر تضعيف شده اند.يعني كارانه دو متخصص ٥٠برابر فرق خواهد داشت.
  • میثم ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    4 0
    خوشبختانه من خودم پرستارم وپدرم هم پزشکه وخیلی راحت میتونم تفاوت فیش های حقوقی رو حس کنم،واقعا عدالت نیست که این جوری مردم رو عقب مونده فرض کنید!درآمد 50برابریتون نوش جونتون ولی دروغ نگید!