سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۷ - ۰۷:۵۴
کد خبر: 13326

اعلان برنامه های سه شنبه 14 آبان رادیو سلامت در سلامت نیوز.

فراسو( سه شنبه 14 آبان  )
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه  سه شنبه با حضور خانم دکتر زهرا حسامی کارشناس مرکز پیشگیری و کنترل دخانیات شهید بهشتی به موضوع زیانهای استفاده از قلیان می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.
  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه سه شنبه با حضور خانم دکتر امیری فوق تخصص روانپزشکی کودکان به موضوع بیش فعالی در کودکان می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 05/11 پخش می شود .
هنر در عرصه سلامت
 عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به تاثیر هنر اعم از تلویزیون ، تئاتر ، تجسمی، موسیقی و ...برسلامت روان می پردازد . این برنامه با کارشناسان هنری و هنرمندان به گفتگو نشسته و همچنین اخبار و مشاوره های روانشناسی و گزارشهای میدانی را پخش می نماید .
برنامه هنر در عرصه سلامت فردا سه شنبه  با حضور خانم رخشان بنی اعتماد کارگردان به موضوع درجه بندی فیلم های تلویزیون و آقای پریس تنظیفی استاد دانشگاه به موضوع روشهای عملی نقاشی در منزل میپردازد .  این برنامه به سردبیری آقای تنظیفی و تهیه کنندگی آقای یوسفی سه شنبه ها ساعت 15 تا 45/15 پخش می شود.
مردم و سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد  و شنوندگان میتوانند ضمن تماس با برنامه مشکلات خود را مطرح نمایند . این برنامه فردا با حضور دکتر صابری رئیس اداره پیشگیری و درمان مصرف مواد مخدر وزارت بهداشت به موضوع  شربت تریاک  می پردازد . مردم و سلامت هر روزساعت 10/10 تا 11 پخش می شود.
زیر پوست شهر
زیر پوست شهر عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به موضوعات زندگی در کلان شهر و مشکلات و معضلات آن در آیتم های مختلف می پردازد. این برنامه روز سه شنبه در آیتم آیین زندگی با حضور آقای میر بلوکی کارشناس ارشد روانشناسی به موضوع جبران اشتباه  و در آیتم مهارت زندگی با حضور آقای دکتر ابراهیمی مقدم روانشاس به موضوع تعریف جوانی و نوجوانی  می پردازد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha