چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 13340

شانزدهمین كنگره انجمن قلب تهران از 28 آبان به مدت 4 روز در مركز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران برگزار می‌شود.

دكتر مهدی پیغمبری، متخصص قلب و دبیر شانزدهمین كنگره انجمن قلب ایران در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در این كنگره 4 روزه، كاردیولوژی عمومی، درمان‌های تهاجمی غیر جراحی قلب، آنژیوپلاستی قلب، الكتروفیزیولوژی قلب، نارسایی‌های قلبی، تصویربرداری قلبی و غیره بحث و بررسی می‌شود.

وی در این باره ادامه داد: در شانزدهمین كنگره انجن قلب ایران، آنژیوگرافی غیرتهاجمی كه روش نوینی در تشخیص بیماری‌های قلبی به ویژه عروق كرونر است مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. نوتوانی قلب، بیهوشی قلب و پیشگیری از بیماری‌های قلبی از دیگر موارد مورد بحث در كنگره است.

دكتر پیغمبری گفت: حدود 790 مقاله از گروه‌های پزشكی و پیراپزشكی به دبیرخانه كنگره ارسال شده كه از این تعداد 485 مقاله برای ارائه در كنگره انتخاب شده است. در مجموع 230 مقاله به صورت سخنرانی و 255 مقاله به صورت پوستر در شانزدهمین كنگره انجمن قلب ایران ارایه می‌شود. همچنین حدود 80 سخنرانی توسط میهمانان دعوت شده از 15 كشور خارجی برگزار می‌شود.

دبیر شانزدهمین كنگره انجمن قلب ایران با بیان اینكه تاكنون دو هزار و 500 نفر برای شركت در كنگره ثبت نام كرده‌اند، گفت: كنگره امسال با همكاری انجمن قلب ایران و كالج قلب آمریكا برگزار می‌شود. از آنجا كه این كنگره چهار روزه است بالاترین میزان امتیاز بازآموزی برای شركت كنندگان در نظر گرفته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha