چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 13342

اعلان برنامه های چهارشنبه 15 آبان ماه رادیو سلامت

فراسو( چهار شنبه 15 آبان  )
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه  چهار شنبه با حضور خانم دکتر نسرین امیری روانپزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به موضوع اختلالات اضطرابی می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه چهار شنبه با حضور خانم دکتر علوی جراح و عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی به موضوع آلرژی های پوستی  می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 05/11 پخش می شود
. بزهکاری و نوجوانی
عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی علل بزهکاری در جامعه و راهکارهای پیشگیری از آن میپردازد  و بسیاری از رفتارهای کودکان و نوجوانان زمینه ای است که در آینده تبدیل به جرم اجتماعی میشود  مانند دروغ گویی ، غیبت های پنهانی از مدرسه و ... را با حضور کارشناسان و روانشناسان آن را به مردم معرفی میکند.
برنامه بزهکاری و نوجوانی فردا به کارشناسی آقای سید مهدی حسینی مسئول دفتر توسعه فعالیتهای فرهنگی نوجوانان به موضوع نوجوانان و فرصتهای فرهنگی پیش رو  می پردازد . این برنامه چهار شنبه ها به سردبیری خانم معصومی ساعت 14 پخش میشود .
آهنگ زندگی
عنوان برنامه زنده جدیدی است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که به موضوع بهداشت روان و مسائل تاثیر گزار بر آن می پردازد .
خانم خضری سر دبیر این برنامه گفت : بهداشت روانی موضوع بسیار مهمی در زندگی انسان امروزی است که ما با پرداختن به این موضوع سعی بر ارتقاء آن داریم و راههای پیشگیری و درمان آن را بررسی دهیم .  ایشان در ادامه گفت : بسیاری از موضوعات همچون خانواده ، محیط کا ر، جامعه ، سازمانها و... بر سلامت روان تاثیر میگذارد و ما سعی داریم از سازمانها و صنایع برای ازارتقا سلامت روان کمک بگیریم . 
این برنامه فردا با حضور آقای دکتر محمد کاظم عاطف وحید رئیس انجمن روانشناسی بالینی ایران و خانم دکتر شیرازی روانپزشک به موضوع بهداشت روانی قبل از بارداری میپردازد. این برنامه به سردبیری خانم خضری و تهیه کنندگی خانم درویشی چهار شنبه ها ساعت 05/9 تا 10 پخش می شود .

تاریخ پزشکی ایران
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به تاریخ پزشکی ایران از ایران باستان تا به امروز می پردازد . این برنامه فردا به کارشناسی آقای علی تهران بند به موضوع اداره بیمارستان در ایران می پردازد . تاریخ پزشکی ایران هر روز به جز جمعه ها ساعت 45/13 پخش می شود .

 اسرار خوراکیها
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که به اسرار خوراکیها و خواص و طریقه نگهداری ارتباط با آن می پردازد . این برنامه فردا به کارشناسی دکتر آزاده متقی به موضوع گریپ فوروت میپردازد . این برنامه به سردبیری خانم گودرزی هر روز ساعت 30/6 پخش میشود .

آیا می دانید

عنوان برنامه ای است که به موضوعات و پیامهای مختلف بهداشتی _ پزشکی میپردازد . این برنامه فردا به کارشناسی دکتر فاطمه سلیمانی شوک های مربوط به پنی سیلین می پردازد . آیا می دانید  هر روز بجز جمعه ها ساعت 50/10 پخش می شود

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha