با برگزاری موفقیت‌ آمیز کارگاه بین‌المللی ارتقای استانداردهای کیفی جمع‌آوری خون و پلاسما در ایران، زمینه همکاری با سازمان جهانی بهداشت گسترش می‌یابد.

به گزارش سلامت نیوز، کارگاه GMP که با شرکت نمایندگان کشورهای مدیترانه شرقی درایران برگزار شد، دستاوردهای مغتنمی برای سازمان انتقال خون ایران به همراه داشت.
این کارگاه در اثبات توانمندی‌های بین المللی ایران در زمینه آموزشی و فنی یکی از برترین فرصتها بود که به خوبی از آن استفاده شد.
با برگزاری موفقیت آمیز این کارگاه، ایران به هدف همکاری با سازمان جهانی بهداشت به عنوان مرکز همکاری‌های بین المللی انتقال خون نزدیک شده است. سازمان انتقال خون ایران طی مدت سه سال در این زمینه تلاشهای زیادی صورت داده است.
با انتخاب ایران به عنوان مرکز همیاری‌های بین المللی انتقال خون منطقه، ایران همکاری های علمی آموزشی خود را در 21 کشور دیگر منطقه مدیترانه شرقی گسترش خواهد داد.
معرفی ایران به عنوان یک مرکز علمی انتقال خون در منطقه مدیترانه شرقی و همچنین پیش‌بینی زمینه های همکاری بیشتر با سازمان جهانی بهداشت در زمینه پالایش پلاسما به صورت سه جانبه با کشور برزیل از ره آوردهای این کارگاه بود.
گزارش ایسکانیوز می افزاید؛ کارگاه ارتقای رویه‌های مطلوب جمع آوری خون و پلاسما که پذیرای 35 شرکت‌کننده از هفده کشور منطقه مدیترانه شرقی و شش مدرس از سازمان جهانی بهداشت بود، شب گذشته چهاردهم آبان به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha