پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۵
کد خبر: 13372

اعلان برنامه های آخر هقته رادیو سلامت در سلامت نیوز.

اخبار رادیو سلامت روزهای پنج شنبه و جمعه

مسئله مرگ و زندگی
خانمی که زندگی خوش و مرفه ای دارد بر اثر تصادف سلامتی خود را از دست داده و نابینا میشود . او که بسار ناامید شده اتفاق عجیبی در زندگیش می افتد و او را از نظر روحی و معنوی به زندگی برمیگرداند ......
برنامه روایت سلامت عنوان برنامه ای است که به روایت داستانهای مهیج و شنیدنی پرداخته و در پایان داستان خانم دکتر ناظمی  روانشناس برنامه به تحلیل و روابط شخصیتهای داستان می پردازد .
 این برنامه   روز جمعه ساعت 9 به سردبیری و نویسندگی خانم متین پارسا ، تهیه کنندگی خانم شریفی و گویندگی معصومه نوازانی پخش می شود .

کودک خلاق
عنوان برنامه ای است که روشهای خلاقیت کودکان را به والدین و مربیان آموزش می دهد . این برنامه این جمعه  با حضور خانم دکتر کتایون خوشابی فوق تخصص روانپزشکی کودکان به موضوع کنجکاوی کودکان  میپردازد . این برنامه به سردبیری خانم ایلانلو روزهای  جمعه ساعت 7 تا 30/7 پخش می شود . 

رز سپید
عنوان برنامه ای است که به موضوعات ازدواج میپردازد و آنها را مورد بررسی قرار می دهد این برنامه این جمعه با حضور آقای ابراهیمی مقدم به موضوع عشق و علاقه بین زوجین و تاثیر آن بر تداوم زندگی می پردازد .

آیینه روزگار
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مشکلات و موضوعات سالمندان می پردازد . این برنامه روز جمعه  به موضوع تفریحات و سفر سالمندان  میپردازد . این برنامه جمعه ها ساعت 05/12 پخش می شود .

سلامت در حج
عنوان برنامه ای ست که به سلامت در حج می پردازد . این برنامه به منظور بالا بردن سطح آگاهی سلامت جسمی و روانی زائرین و عوامل کاروان قبل از سفر ، در حین سفر و بعد از سفرتهیه و پخش می شود و با حضور کارشناسان و متخصصین به  بیماریهای واگیردار ، بیماری شایع ، بیماری خاص ، شرایط اقلیمی عربستان ، مسائل پزشکی بانوان و ... میپردازد  و ضمن ارتباط با مسئولین و هیئت پزشکی مستقر در عربستان شرایط بهداشتی ایام حج را مورد بررسی قرار میدهد.برنامه سلامت در حج روزهای  پنج شنبه و جمعه  با حضور دکترهلدی ساز رئیس هیات پزشکی سازمان حج و زیارت به موضوع آمادگی قبل از سفر و انجام واکسیناسیون این برنامه هر روز ساعت 30/12 پخش می شود.

نقطه سرخط
عنوان برنامه ای است شاد مفرح كه در قالب هنری ، اجتماعی و 0000  به روان درمانی می پردازد و  با آیتم های مختلف و با حضور طنز پردازان مطرح حوزه های مختلف و هنرمندان طنز به خنده درمانی می پردازد .
برنامه « نقطه سرخط » به این معناست كه نگاه كهنه را با یك نقطه به پایان برسانیم و نگاه تازه را از سرخط ترویج كنیم .
برنامه نقطه سر خط به  پخش خبرهای اینترنتی شاد و مفرح و گزارش آقای جواد انصاری گزارشگر طنز رادیو می پردازد و تكه هایی از صداهای فیلم طنز را پخش می کند . 
این برنامه این هفته جمعه با حضورآقای دکتر افشین یدالهی ترانه سرا و روانپزشک به موضوع نقش ترانه در موسیقی در سلامت روح جامعه میپردازد .   ساعت  15/12  تا  45 / 13  پخش می شود .  
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha