استیضاح وزیر بهداشت در وضعیت کنونی که زمانی برای انتخابات دور جدید ریاست جمهوری نمانده کارعبث و بیهوده ای است.

با استیضاح وزیر بهداشت موافق نیستم
علی شهریاری درگفتگو با خبرنگارسلامت نیوز افزود: عده ای از نمایندگان مجلس به علت وجود مشکلات در مسائل بهداشت و درمانی حوزه انتخابی خود اقدام به استیضاح وزیر بهداشت کرده اند.
وی بیان داشت: کمبود متخصص، کمی تجهیزات پزشکی و بیمارستان ها درحوزه انتخاباتی اکثر نمایندگان مجلس باعث اعتراض آنها و خواستار استیضاح وزیر بهداشت شده و این درحالی  که حل کردن این مسائل درکوتاه مدت و تنها به وسیله شخص وزیر بهداشت امکان پذیر نیست.
عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استیضاح وزیربهداشت هنوز ازسوی مجلس  اعلام وصول نشده است خاطرنشان کرد: امکان رفع کمبود متخصص درجامعه پزشکی طی دوسال آینده وجود دارد و تجهیزات پزشکی همچون سی تی اسکن و ام.آر.آی براساس سطح بندی تقسیم شده و ساخت و ساز بیمارستان ها هم نیاز به اعتبار دارد که قابل حل است.
وی با اعلام اینکه وجود مشکل درمدیریت دانشگاه های علوم پزشکی ، علت دیگر اعتراض نمایندگان مجلس بود اظهارداشت: وزیر بهداشت در مدیریت دانشگاه های علوم پزشکی و شناخت نیروهای کارآمد نقش اساسی ایفا می کند که باید در این مورد پاسخگوی نمایندگان باشد.
شهریاری اظهارداشت: استیضاح وزیر بهداشت و عزل وی از این حوزه وانتخاب یک سرپرست درحوزه بهداشت و درمان با حجم گسترده ای از مشکلات دروضع کنونی کارپسندیده ای نیست و جزء اضافه شدن بر بار مشکلات نتیجه ای دیگری به همراه ندارد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha