رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران می‌گوید با وجود موافقت سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به واگذاری پارک پردیسان به شهرداری تهران، معاونت حقوقی ریاست جمهوری مخالفت خود را اعلام کرده است.

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران می‌گوید با وجود موافقت سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به واگذاری پارک پردیسان به شهرداری تهران، معاونت حقوقی ریاست جمهوری مخالفت خود را اعلام کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، رحمت‌الله حافظی از دولت درخواست کرده با صدور مجوز بهره‌برداری از این بوستان توسط شهرداری موافقت کند.
او دلیل اصرار بر بهره‌برداری شهرداری از این پارک را خشکی درختان و گیاهان پارک پردیسان می‌داند: «با وجود اینکه سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به واگذاری این پارک به شهرداری تهران با حفظ مالکیت آن موافقت کرده اما معاونت حقوقی ریاست جمهوری مخالفت خود را اعلام کرده است.
 به دلیل اهمیت موضوع از رئیس جمهوری درخواست می‌شود با صدور مجوز بهره‌برداری از این بوستان توسط شهرداری موافقت کند تا شهرداری تهران با استفاده از منابع خود نسبت به توسعه فضای سبز بوستان اقدام کند تا فضا برای استفاده بهینه در اختیار مردم قرار گیرد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha