وزش باد شدید در منطقه فرودگاهی زاهدان شامگاه یکشنبه مانع از فرود پرواز تهران شد و به ناچار این پرواز در فرودگاه کرمان بر زمین نشست.

سلامت نیوز: وزش باد شدید در منطقه فرودگاهی زاهدان شامگاه یکشنبه مانع از فرود پرواز تهران شد و به ناچار این پرواز در فرودگاه کرمان بر زمین نشست.

پرواز تهران-زاهدان به شماره ۱۰۷۰ متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان که مقرر بود ساعت ۲۰.۴۵ دقیقه شامگاه یکشنبه در فرودگاه بین المللی زاهدان بر زمین بنشیند به دلیل وزش باد شدید از فرود در باند فرودگاه بین المللی زاهدان منصرف شد و به سمت فرودگاه کرمان تغییر مسیر داد.

سخنگو و مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی زاهدان با تایید این خبر به مهر گفت: پرواز تهران -زاهدان به دلیل وزش باد شدید شب گذشته در فاصله یک مایلی باند  فرودگاه زاهدان از فرود انصراف داد و مقارن ساعت ۲۰.۴۵ دقیقه به فرودگاه کرمان اعزام شد.

حمید رضا پارسا بیان داشت: این پرواز با تعداد ۱۰۰ مسافر مجبور به فرود در فرودگاه کرمان شد و با وجود اینکه تا ساعت ۱۲ شب با امید به مساعد شدن هوا و بازگشت به زاهدان در  فرودگاه کرمان توقف داشت اما موفق به پرواز نشد و به تهران بازگشت.

افزون بر آن، پرواز تهران-زاهدان متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان که قرار بود ساعت ۱۰.۳۰ شامگاه یکشنبه فرودگاه زاهدان را به همراه ۱۰۰ مسافر دیگر به مقصد تهران ترک کند موجب سرگردانی مسافران در فرودگاه زاهدان شد و این پرواز ساعت ۱۲ شب گذشته لغو شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha