مدیر کل نام نویسی وحساب های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی از بیمه شدگان و مستمری بگیران خواست در صورت گم شدن دفترچه درمانی، این موضوع را در اسرع وقت به شعبه تأمین اجتماعی مربوطه اطلاع دهند.

سلامت نیوزمدیر کل نام نویسی وحساب های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی از بیمه شدگان و مستمری بگیران خواست در صورت گم شدن دفترچه درمانی، این موضوع را در اسرع وقت به شعبه تأمین اجتماعی مربوطه اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، «سعید حسینی» علت سریع اطلاع دادن این موضوع را جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از دفترچه مفقودی عنوان کرد.
این مقام مسوول در سازمان تامین اجتماعی در عین حال افزود: تبعات این سوء استفاده ، بیمه شده را نیز در بر می گیرد.
وی گفت : دفترچه درمانی علاوه بر اینکه به بیمه شده و خانواده تحت تکفل وی امکان بهره مندی از خدمات درمانی رایگان را در مراکز درمانی ملکی این سازمان می دهد، در واقع بخشی از پرونده پزشکی بیمه شدگان به شمار می آید.
حسینی افزود: بیمه شدگان و مستمری بگیرانی که بنا به دلایلی دفاتر درمانی آنها مفقود می شود باید با مراجعه به شعبه ضمن اعلام فقدان آن برای دریافت دفترچه درمانی المثنی نیز اقدام کنند.
وی گفت: صدور دفترچه درمانی المثنی آن دسته از بیمه شدگان، مستمری بگیران و افراد تحت تکفل آن ها که دفترچه شان در اثر حوادث غیر مترقبه مفقود می شود، پس از تکمیل فرم درخواست و تاییدیه از مراجع ذیصلاح، بدون اخذ وجه خسارت ، انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابوالقاسم رخشانی ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    برای من که داره خاک می خوره