رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: حدود نیمی از جمعیت کشور از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند و با توجه به امکانات و قابلیت‌های فراوان در اختیار این سازمان شرایط مناسبی برای همکاری سازنده با کشور عراق فراهم است و ما آماده هستیم که امکانات و تجربیات خود را در اختیار کشور دوست و همسایه خود قرار دهیم.

سلامت نیوز: رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: حدود نیمی از جمعیت کشور از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند و با توجه به امکانات و قابلیت‌های فراوان در اختیار این سازمان شرایط مناسبی برای همکاری سازنده با کشور عراق فراهم است و ما آماده هستیم که امکانات و تجربیات خود را در اختیار کشور دوست و همسایه خود قرار دهیم.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر عباس کبریایی‌زاده در دیدار وزیر بهداشت عراق با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان، اظهار داشت: مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران عراقی هستند.
وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی گروه هتل‌های هما را نیز در اختیار دارد که می‌توان از این ظرفیت در رابطه با توریسم درمانی استفاده کرد.
دکتر کبریایی‌زاده همچنین با اشاره به هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، گفت: تأمین اجتماعی بزرگترین هلدینگ سرمایه گذاری کشور را در اختیار دارد و در این عرصه نیز امکان همکاری بیشتر و توسعه روابط اقتصادی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha