در عملیات امداد و نجات آتش نشانان، تعداد 400 نفر از دانشجویان پسر ساکن در یک ساختمان 10 طبقه در خیابان کریم خان زند از محاصره آتش و دود نجات یافتند.

سلامت نیوز: در عملیات امداد و نجات آتش نشانان، تعداد 400 نفر از دانشجویان پسر ساکن در یک ساختمان 10 طبقه در خیابان کریم خان زند از محاصره آتش و دود نجات یافتند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: یونولیت های آتش گرفته در انبار خوابگاه و منفجر شدن کمپرسور باعث آتش سوزی خوابگاه دانشگاه امیرکبیر شده است

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سازمان آتش نشانی، شب گذشته یک خوابگاه دانشجویی در خیابان کریمخان آتش گرفت که دانشجویان نجات یافتند و در جریان آن، مقداری لوازم از جمله تشک که در کنار موتورخانه طبقه منفی سه قرار داشت، دچار آتش سوزی شد.

با وجود اینکه افسر آماده منطقه 5 آتش نشانی گفت که علت این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است اما فردین تقی‌زاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: یونولیت های آتش گرفته در انبار خوابگاه و منفجر شدن کمپرسور باعث آتش سوزی خوابگاه دانشگاه امیرکبیر شده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha