نماینده مردم پیرانشهر در مجلس از موافقت کمیسیون اجتماعی و بهداشت مجلس با افزایش رقم در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان شین آبادی در لایحه بودجه 94 خبر داد وگفت: با موافقت کمیسیون تلفیق و نمایندگان در صحن علنی شاهد لحاظ شدن 12 میلیارد به عنوان مستمری دایم برای دانش‌آموزان در بودجه 94 خواهیم بود.

سلامت نیوز: نماینده مردم پیرانشهر در مجلس از موافقت کمیسیون اجتماعی و بهداشت مجلس با افزایش رقم در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان شین آبادی در لایحه بودجه 94 خبر داد وگفت: با موافقت کمیسیون تلفیق و نمایندگان در صحن علنی شاهد لحاظ شدن 12 میلیارد به عنوان مستمری دایم برای دانش‌آموزان در بودجه 94 خواهیم بود.

رسول خضری در گفت و گو با خانه ملت، با یادآوری لحاظ شدن رقمی در حدود 8 میلیارد تومان برای دانش‌آموزان شین‌آبادی به عنوان مستمری در لایحه بودجه 94، گفت: روز گذشته (سه‌شنبه 16 دی)  در جلسه‌ای که با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و همچنین اجتماعی داشتیم پیشنهادی مبنی بر اختصاص بودجه‌ای در حدود 12 میلیارد تومان جهت درنظر گرفتن مستمری دایم در بودجه برای دانش‌آموزان شین‌آبادی مطرح شد که با موافقت اعضای این دو کمیسیون روبرو شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در پیشنهاد مورد بررسی، روز گذشته بحث اختصاص مستمری دایم به خانواده دو دانش‌آموز فوت شده شین‌آبادی مطرح شد، افزود: نمایندگان دو کمیسیون اجتماعی و بهداشت مجلس با این پیشنهاد موافقت کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه با مورد موافقت قرار گرفتن اختصاص 12 میلیارد به دانش‌آموزان شین‌آبادی به عنوان مستمری در کمیسیون تلفیق و همچنین صحن علنی مجلس شاهد اختصاص دایمی آن به دانش‌آموزان خواهیم بود، گفت: امید است با همکاری نمایندگان بتوان کمک کوچکی به این دانش‌آموزان جهت رفع حادثه پیش آمده کرد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: لازم است از دولت برای در نظر گرفتن ردیفی مستقل در لایحه بودجه 94 جهت اختصاص مستمری به دانش‌آموزان شین آبادی تشکر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha