دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۷ - ۰۸:۴۵
کد خبر: 13427

اعلان برنامه های دوشنبه 20 آبان ماه 1387 برنامه های رادیو سلامت در سلامت نیوز


عنوان برنامه ای است ا زگروه صبحگاهی رادیو سلامت که با نگاهی طنز به موضوعات بهداشتی حوزه کودک و نوجوان می پردازد .
آقای امیر قمیشی سردبیر این برنامه گفت : ما  در این برنامه تلاش داریم با حضور کارشناسان پزشکی و هنرمندان در حوزه طنز همچون بهروز بقایی پیامهای بهداشتی را به مخاطبان خود منتقل کنیم . ایشان در ادامه گفت : هرچند که مخاطبان ما والدین کودکان هستند ولی ما با حضور مجریان خردسال همچون فاطمه بهار مست با کودکان نیز در ارتباطیم . ایشان در مورد پیام رسانی رسانه گفت : بسیاری از برنامه های پزشکی  پیام را به صورت مستقیم ارسال می کنند ولی ما معتقدیم در بحث سلامت باید ریشه یابی کرد و عوامل منجر به سلامتی را بررسی کرد . بطور مثال ما اسباب بازی را از جنبه بالا بردن بهداشت روانی کودک مورد بررسی قرار گیرد . برنامه من و این کره خاکی به سردبیری امیر قمیشی ، تهیه کنندگی خانم شریفی  پنجشنبه ها ساعت 10/9 تا 11 پخش می شود
طبیعت شفابخش
 عنوان برنامه ای است که به معرفی طب سنتی و گیاهی می پردازد و به اشکالات شیوه خدمات توسط عطاریها و موانع موجود بر سر ارائه خدمات دانشگاهی می پردازد . طبیعت شفا بخش با حضور دکتر گرزن به موضوع خواص شنبلیله و پیاز و اشک چشم  میپردازد . طبیعت شفا بخش به سردبیری آقای مزدک شیدایی روزهای دو شنبه ها ساعت 05/14 پخش می شود .
دوباره نگاه کن
عنوان برنامه ای است که با حضور روانشنا سان و کارشناسان به موضوع مهارتهای زندگی می پردازد . این برنامه فردا با حضور آقای تقوی روانشناس به مهارت کنترل استرس می پردازد . این برنامه روزهای یک شنبه به سردبیری خانم غیاثی ساعت 50/12 پخش می شود .
فراسو
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه دوشنبه با حضور آقای  دکتر عبدالکریم پژومند استاد دانشگاه و متخصص مسمومیت داروهای شیمیایی به موضوع مسمومیت با منواکسید کربن می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه دو شنبه با حضور آقای دکتر نبوی متخصص مغز و اعصاب  و عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی به موضوع سردرد می پردازد . صدای مشاورهر روز ساعت 05/11 پخش می شود .
 
لحظه های عبور
عنوان برنامه ای است که به دوران نوجوانی و رفتارهای پر خطر این دوران می پردازد . این برنامه روز دوشنبه ساعت 30/14 با حضور آقای دکتر ابراهیمی مقدم به موضوع طلاق و نقش آن در بزهکاری کودکان  می پردازد .

دید و بازدید
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی  رادیو سلامت که به موضوع صله رحم و فواید آن بر سلامتی و بهداشت روان می پردازد . این برنامه فردا به موضوع دیدار آشنا  می پردازد . دید و بازدید هر روز ساعت 8 پخش میشود .
سفره سلامتی
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به بررسی نوع تغذیه مناسب با شرایط جسمانی افراد از قبیل تغذیه شیر خواران ، تغذیه کودکان ، تغذیه نوجوانان و جوانان ، تغذیه سالمندان ، تغذیه ورزشکاران ، تغذیه مادران باردار و شیرده میپردازد این برنامه دو شنبه به موضوع مشکلات بچه های چاق در مدرسه  می پردازد . سفره سلامتی هر روز  به سردبیری آقای دکتر خواجه ای ساعت 30/13 پخش میشود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha