یک فیزیوتراپیست راه‌حل درمان دردهای موضعی و مفاصل و همچنین نقص‌های حرکتی را خدمات فیزیوتراپی دانست.

سلامت نیوز:  یک فیزیوتراپیست راه‌حل درمان دردهای موضعی و مفاصل و همچنین نقص‌های حرکتی را خدمات فیزیوتراپی دانست.

جواد صراف‌زاده فیزیوتراپیست در گفت‌وگو با فارس، درباره خدمات فیزیوتراپی به بیماران اظهار کرد: افراد مراجعه کننده برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در دو دسته درد مفاصل و نقص‌های حرکتی جای می‌گیرد.
وی تصریح کرد: برخی بیماران به علل گوناگونی شامل علل عصبی - عضلانی، عضلانی - اسکلتی، درد مفاصل، آرتروز و انواع دیگر مشکلات به فیزیوتراپیست‌ها مراجعه می‌کنند و فیزیوتراپ‌ها برای حل این مشکلات خدمات فیزیوتراپی ارائه می‌دهند.
صراف‌زاده تصریح کرد: این افراد دارای درد موضعی، درد تیرکش‌ دهنده یا دردهای دیگر هستند که فیزیوتراپیست‌ها با خدمات و تجهیزات خود این مشکلات را رفع می‌کنند.
این فیزیوتراپیست تأکید کرد: بخش دیگری از بیماران دارای نقص‌های حرکتی یا مشکل در سیستم‌های حرکتی هستند و به نوعی دچار ضعف در اندام‌های فوقانی یا تحتانی‌اند.
صراف‌زاده گفت: مراجعان دسته دوم دارای کوتاهی مفاصل هستند یا دامنه حرکتی مفاصل در آنان دچار مشکل شده است که اصطلاحاً به این مشکل خشکی مفصل گفته می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این افراد درد زیادی ندارند ولی به علت محدودیت و مشکلات عملکرد روزانه‌شان دچار مشکل شده است و کیفیت زندگی‌شان کاهش پیدا کرده است.
صراف‌زاده گفت: زمانی که فردی دچار حادثه می‌شود فرد دچار شکستگی است اما پس از درمان شکستگی، خشکی مفصل و دردهای عضلانی مفصلی در این فرد خود را نشان می‌دهد که فیزیوتراپی با خدمات خاص و تخصصی خود این عوارض شکستگی را برطرف می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha