یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 134588

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خواهد بود.

سلامت نیوز:کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خواهد بود.

جلال حیدری در گفتگو با مهر با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بر این اساس بررسی این نقشه‌ها بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان و به ویژه در نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب استان است.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی تا ساعات پایانی امشب در استان فعالیت خواهد داشت، افزود: از این رو بارش‌هایی را در نقاط مختلف و به ویژه شهر اصفهان شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اصفهان با بیان اینکه کاهش دما و سردی هوا در استان تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت، ادامه داد: بر این اساس طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای شهر اصفهان بین ۳ تا ۵ درجه سردتر خواهد شد.

وی با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان طی فردا و پس فردا افزود: با خروج این سامانه دمای هوای استان به صورت میانگین ۷ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

حیدری با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین ساعات ظهر امروز و بامداد فردا بین ۸ درجه بالای صفر و ۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر نوسان خواهد داشت، گفت: در این بازه زمانی شهرستان بوئین و میان دشت با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک ترین و خور و بیابانک با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته نیز بیان داشت: در این بازه زمانی شهرستان نائین با ۴ میلی‌متر بارش بیشرین بارش استان را داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha