یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 134613

سلامت نیوز:با توجه به کشف جسد پسر بچه ۸ ساله در تهران تحقیقات پلیس برای شناسایی عامل قتل این کودک ادامه دارد.


به گزارش مهر ،ساعت ۱۶:۳۰ روز ۱۷ دیماه خانمی با مراجعه به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد تهران به ماموران گفت : پسرم بنام "حامد "بهمراه پسر هشت ساله اش بنام نوید از خانه خارج شد ؛ زمانیکه حامد به خارج بازگشت ، بر روی لباس ها و کفش ها و حتی بر روی پلاک موتورسیکلتش آثار خون وجود داشت اما از نوید خبری نبود .

دستگیری حامد

با توجه به اظهارات مادربزرگ نوید ، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد به محل زندگی حامد - پس از متارکه از همسرش در منزل مادری اش زندگی می کرد - رفته و اقدام به دستگیری وی نمودند .

اظهارات اولیه متهم

با توجه به کشف آثار خون بر وی لباس ها و همچنین موتروسیکلت و احتمال ارتکاب جنایت از سوی حامد ، مأموران در خصوص سرنوشت نوید به تحقیق از حامد پرداختند ؛ حامد در اظهاراتش به مأموران گفت :آثار خون موجود بر روی لباس ها و موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ به علت درگیری او در خیابان نیلوفر بوده که طی آن با چندین نفر که قصد ربودن نوید را داشته اند درگیر شده و آنها را با چاقو زده است . حامد در ادامه مدعی شد که نوید توسط این افراد ربوده شده است .

تحقیقات در خیابان نیلوفر

با توجه به اظهارات حامد در خصوص درگیری در خیابان ، بلافاصله مأموران به محل درگیری  مراجعه کرده و به  تحقیق از اهالی و کسبه پرداختند اما با تجمیع اظهارات اهالی مشخص شد که هیچ درگیری در این منطقه رخ نداده است .

کشف جسد

همزمان با تحقیقات در کلانتری ۱۵۲ خانی آباد و ثبت پرونده فقدان پسربچه هشت ساله در سیستم جامع پلیس ، ساعت ۲۰:۳۰روز  ۱۷ دیماه مأموران گشت منطقه ۱۹ پلیس راهور تهران بزرگ در حین گشت زنی جسد پسربچه ای را در فضای سبز واقع در زیر پل شهید صنیع خانی کشف کردند ؛ با کشف جسد بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل کشف جسد حاضر شدند .

بلافاصله تحقیقات از همان محل کشف جسد آغاز و با بررسی سوابق فقدان افراد ، هویت جسد که همان نوید هشت ساله بود ، شناسایی شد .

بازجویی از پدر

با کشف جسد نوید که از ناحیه گلو دچار بریدگی شدید شده و از سوی دیگر با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده در خصوص ارتکاب  جنایت توسط "حامد ی" ، هماهنگی های لازم انجام و پدر نوید برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ؛ در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که حامد اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر بویژه شیشه دارد و همین موضوع باعث شده تا همسرش از وی متارکه کند .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به دلایل ، شواهد و مدارک بدست آمده و احتمال ارتکاب جنایت توسط پدر مقتول (نوید) ، حامد با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفته است " .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha