یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 134622

سلامت نیوز:رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف ۲۷۸ میلیون نخ سیگار قاچاق و افزایش ۶ درصدی آن نسبت به سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش مهر ،سردار فتح‌الله زمانیان رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حاشیه همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز درجمع خبرنگاران درباره  پرونده های خاص موجود در زمینه قاچاق  گفت : پرونده‌ خاصی در زمینه قاچاق وجود نداشته اما تعداد ۴۴۹ باند در طول مدت ۹ ماهه اخیر متلاشی شده که اکثرا مربوط به پرونده‌های بالای ۵ میلیارد ریال بوده که حداقل نفرات دستگیر شده در این باندها سه نفر بوده‌اند.

وی به آمار کشفیات قاچاق سیگار در ۹ ماهه اخیر اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین آمار به دست آمده ۲۷۸ میلیون نخ سیگار در سراسر کشور کشف شده که این آمار نسبت به سال گذشته از افزایش ۶ درصدی برخوردار بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا وارز افزود : درحوزه کشفیات قاچاق سیگار ۲۸ باند قاچاق سیگار متلاشی شده که ۹ فقره پرونده به ارزش بالای ۵ میلیارد ریال در این زمینه تشکیل شده وتعداد ۲ هزار و ۲۰۰ نفر متهم در این حوزه دستگیر شده اند.

زمانیان  گفت : استانهای مرزی دارای بیشترین حجم ورودی قاچاق بوده و البته در مرزهای غیر رسمی و مناطق آزاد نیز ورود کالای غیر مجاز و قاچاق متغیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha