نماینده مردم ساری با انتقاد به طرح پزشک خانواده گفت که این طرح برای مردم و پزشکان مازنی مشکل به وجود آورده است.

سلامت نیوز:  نماینده مردم ساری با انتقاد به طرح پزشک خانواده گفت که این طرح برای مردم و پزشکان مازنی مشکل به وجود آورده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمد دامادی در تذکر شفاهی گفت: با گذشت دو سال از طرح شتاب زده پزشک خانواده در استان مازندران هنوز فرهنگ سازی و زیرساخت‌های لازم با مشکل روبروست.
این عضو کمیسیون عمران افزود: این طرح مشکلات فراوانی را برای مردم و پزشکان مازنی به وجود آورده است. قراردادهای گذشته فسخ شده و مردم با مراجعه به پزشکان قابل اعتماد قادر به استفاده از خدمات پزشکی نیستند. نیروی انسانی و تجهیزات برای طرح پزشک خانواده هم کافی نیست.
وی از وزیر بهداشت و درمان پرسید: اگر این طرح خوب است؛ چرا با همین شرایط در کل کشور اجرا نمی‌شود؟ اگر این طرح مشکل و نقص دارد چرا فقط در دو استان اجرا می‌شود؟
نماینده مردم ساری جاده گوهر باران را جاده‌ای پرخطر با کشته زیاد توصیف کرد و افزود: این جاده چند کشته بدهد تا وزارت راه و شهرسازی به فکر حل مشکل این جاده بپردازد؟
دامادی از وزیر جهاد کشاورزی پرسید: چرا طرح بیمه کشاورزان مازنی اجرا نمی‌شود؟ چرا کشاورزان محروم استان نمی‌توانند بازنشسته شوند؟ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha