همراه اول بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال صرف کمک به ساخت مرکز جامع سرطان کرد.

سلامت نیوز: همراه اول بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال صرف کمک به ساخت مرکز جامع سرطان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز دوشنبه ۱۵ دیماه، طی مراسمی در ساختمان مؤسسه تحقیقات، آموزش و درمان سرطان و با حضور خانواده (پدر و عموی) زنده یاد مرتضی پاشایی، چک یک میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۷۲۰ریالی همراه اول برای کمک به ساخت مرکز جامع سرطان تحویل این مؤسسه شد.
این مبلغ درآمد حاصله از فعالسازی ماندگارترین آواهای انتظار زنده یاد مرتضی پاشایی از تاریخ ۲۷ آبان ماه تا ۴ آذر ماه سال جاری توسط مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بود که صرف کمک به ساخت مرکز جامع سرطان می شود.
همراه اول در ۲۷ آبان ماه سال جاری با ارسال پیامک اعلام کرده بود که بدلیل فوت زنده یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان، به نمایندگی از همراهان همیشگی خود، به مدت ۸ روز درآمد حاصله از فعالسازی چهار آوای انتظار ماندگار این خواننده جوان را صرف کمک به ساخت مرکز جامع سرطان می کند.
با اعلام این خبر توسط همراه اول، بسیاری از مشترکین این اپراتور، آواهای انتظار زنده یاد پاشایی را انتخاب کردند که از این بابت طی ۸ روز، بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال درآمد حاصل شد.
در این مراسم همچنین همراه اول به عنوان حامی کنفرانس «سرطان و پیشگیری» که ۶ و ۷ بهمن ماه در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، معرفی شد.
همراه اول پیش از این نیز با اختصاص سامانه ۸۸۲۵ جهت جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت مرکز جامع سرطان و با همکاری های دو جانبه با مؤسسه محک، از بیماران سرطانی حمایت کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha