دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 134773

سلیقه جنسی افراد مختلف متفاوت است ولی با وجود بیماری همه گیر اعتیاد به فیلم های پورنوگرافی این سوال پیش می آید این فیلم ها ممکن است دقیقا روی چه چیزی تاثیر بگذارند؟همچنین تاثیرات این نوع فیلم ها بر روی زندگی جنسی ما چیست؟

سلامت نیوز: سلیقه جنسی افراد مختلف متفاوت است ولی با وجود بیماری همه گیر اعتیاد به فیلم های پورنوگرافی این سوال پیش می آید این فیلم ها ممکن است دقیقا روی چه چیزی تاثیر بگذارند؟همچنین تاثیرات این نوع فیلم ها بر روی زندگی جنسی ما چیست؟

پورنوگرافی 25 درصد جستجو در موتورهای جستجوگر را شامل می شود و چهارمین دلیل استفاده از اینترنت است و اگرچه ممکن است به نظر برسد که راه ساده ای برای پاسخ به غرایض جنسی است ولی واقعیت این است که پورنوگرافی به صورت پویا با گذر زمان عوض شده و سلایق و خواسته های ما شکل جدیدی گرفته اند.

به گزارش سلامت نیوز، واقعیت نه چندان تکان دهنده این است که پورنوگرافی اثرات عمیقی روی مغز دارد و از خیلی جهات مثل مواد مخدر و روانگردان عمل می کنه و در طولانی مدت آستانه تحمل را کم می کند و خیلی ها به آن معتاد می شوند.مشکل اینجاست که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آن می تواند تاثیراتی مادام العمر روی ساختار عصبی مغز بگذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha