چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 13478

اعلام برنامه های چهارشنبه رادیو سلامت را در سلامت نیوز بخوانید.

سلامت در حج
عنوان برنامه ای ست که به سلامت در حج می پردازد . این برنامه به منظور بالا بردن سطح آگاهی سلامت جسمی و روانی زائرین و عوامل کاروان قبل از سفر ، در حین سفر و بعد از سفرتهیه و پخش می شود و با حضور کارشناسان و متخصصین به  بیماریهای واگیردار ، بیماری شایع ، بیماری خاص ، شرایط اقلیمی عربستان ، مسائل پزشکی بانوان و ... میپردازد  و ضمن ارتباط با مسئولین و هیئت پزشکی مستقر در عربستان شرایط بهداشتی ایام حج را مورد بررسی قرار میدهد.برنامه سلامت در حج روزهای  چهار شنبه  با حضور دکتر مومنین به موضوع آمادگی قبل از سفر ، انجام واکسیناسیون ، بیماریها ،و تغذیه  می پردازد . این برنامه هر روز ساعت 30/12 پخش می شود.
سفره سلامتی
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به بررسی نوع تغذیه مناسب با شرایط جسمانی افراد از قبیل تغذیه شیر خواران ، تغذیه کودکان ، تغذیه نوجوانان و جوانان ، تغذیه سالمندان ، تغذیه ورزشکاران ، تغذیه مادران باردار و شیرده میپردازد این برنامه چهار شنبه با حضور آقای دکتر حاجی فرجی به موضوع معیارهای افزایش وزن  می پردازد . سفره سلامتی هر روز  به سردبیری آقای دکتر خواجه ای ساعت 30/13 پخش میشود .
فراسو
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه چهار شنبه با حضور خانم دکتر محبوبه منصوری فوق تخصص آلرژِی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به موضوع حساسیت غذایی می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه دو شنبه با حضور آقای  دکتر خاتمی رادیولوژیست و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به موضوع کاربرد سونوگرافی در بارداری می پردازد . صدای مشاورهر روز ساعت 05/11 پخش می شود .
تاریخ پزشکی ایران
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به تاریخ پزشکی ایران از ایران باستان تا به امروز می پردازد . این برنامه فردا به کارشناسی آقای علی تهران بند به موضوع پزشکی در قرآن و اسلام می پردازد . تاریخ پزشکی ایران هر روز به جز جمعه ها ساعت 45/13 پخش می شود .

آیا می دانید

عنوان برنامه ای است که به موضوعات و پیامهای مختلف بهداشتی _ پزشکی میپردازد . این برنامه فردا به موضوع سرم می پردازد . آیا می دانید  هر روز بجز جمعه ها ساعت 50/10 پخش می شود
آهنگ زندگی
عنوان برنامه زنده جدیدی است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که به موضوع بهداشت روان و مسائل تاثیر گزار بر آن می پردازد و راههای پیشگیری و درمان آن را بررسی میدهد .
آهنگ زندگی فردا با حضورخانم دکتر شیرازی روانپزشک به موضوع بهداشت روانی قبل از بارداری میپردازد. این برنامه به سردبیری خانم خضری و تهیه کنندگی خانم درویشی چهار شنبه ها ساعت 05/9 تا 10 پخش می شود .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha