سخنگوی هیأت رئیسه مجلس، با بیان اینکه وزیر بهداشت در نشست غیرعلنی روز چهارشنبه مجلس حضور می‌یابد، گفت: قاضی‌زاده‌هاشمی همچنین در این نشست به برخی سؤالات نمایندگان در حوزه سلامت پاسخ می‌دهد.

سلامت نیوز: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس، با بیان اینکه وزیر بهداشت در نشست غیرعلنی روز چهارشنبه مجلس حضور می‌یابد، گفت: قاضی‌زاده‌هاشمی همچنین در این نشست به برخی سؤالات نمایندگان در حوزه سلامت پاسخ می‌دهد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خانه ملت، از حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی در نشست غیرعلنی مجلس خبر داد و گفت: وزیر بهداشت روز چهارشنبه این هفته با حضور در نشست غیر علنی مجلس گزارشی را درباره وضعیت حوزه سلامت، اقدامات وزارت بهداشت و برنامه‌های پیش روی ارائه می‌کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین قاضی‌زاده‌هاشمی در این نشست غیرعلنی به برخی سؤالات نمایندگان در حوزه سلامت پاسخ می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    5 0
    خواهشا در مورد اورژانس های پیش بیمارستانی هم از وزیر سوال شود!؟؟
  • عطار ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    9 0
    چرا غیر علنی,مگه جناب وزیر نمیفرمایند که مردم از طرح تحول سلامت رضایت دارند خب بیان با افتخار علنیش کنید دیگه,.ایا غیر اینه که نگران این هستن که سوالات نمایندگان ممکنه باعث تحریک بیشتر پرستاران بشه.
  • محمدیزد ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    9 1
    من به عنوان یک پرستار پیشاپیش از نمایندگان محترم که مستقیماً از طرف مردم انتخاب شده اند و نماینده ما در مجلس هستند عاجزانه درخواست دارم جلوی این بیعدالتی بزرگ جلوی بریز بپاشهای این وزیر صرفاً پزشک دوست گرفته شود ،من از شما نمایندگان مردم استدعا دارم در جلسه از نمایندگان واقعی و دلسوز پرستاران خصوصاً آقای شریفی مقدم دعوت شود تا سوالات تک تک ما از این وزیر پرسیده شود از ایشان پرسیده شود چرا اکنون که کارانه پزشکان چندین برابر شده چرا قانون تعرفه گذاری پرستاری را اجرا نمیکند مگر ما در درمان و سلامت بیماران نقش نداریم،چرا ایشان به جای اجرای قانون با طرحهای من درآوردی موجب دلسردی هر چه بیشتر پرستاران میشود تشکر
  • farshid ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    9 0
    درود بر سايت هميشه بيدار سلامت نيوز. جناب وزير محترم شما كه با افتخار از طرح تحول نظام سلامت در تمام رسانه ها صحبت ميفرماييد چرا بصورت علني مبادرت به پرسش و پاسخ نمي پردازيد مبادا صداي به قول فرمايش شما يك عده سودجو و زياده خواه در آيد.شما كه همه جا فرموده ايد مردم از اين طرح رضايت دارند.ما جامعه 97 درصدي كادر درمان غير از برقراري عدالت و دريافتي در قبال انجام كار خود خواسته ديگري نداريم.
  • پرستار ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    9 0
    با سلام ما پرستاران نیز از جناب وزیر سوالاتی داریم , حال که دستمان به جناب وزیر نمیرسد ,اینجا سوال میکنیم . جناب وزیر لطفا بگویید علت اینکه برلی پرستاری جایگاهی در تیم درمان نمیبینید چیست ؟ چرا تمام اقدامی که برای پرستاری انجام میدهید ,وعده هایی است که هرگز اجرا نمیشود ؟چرا با وجود چندین برابر شدن کار پرستاری , با سخنان توهین امیز بیش از پیش پرستاران را از خود رنجیده و دور میکنید وبجای اینکه مارا در کنار خود در یک تیم قرار دهید , با برخوردهایی ..... ما را در مقابل خود قرار میدهید ؟و مهمتر از هم بگویید چرا قانون تعرفه گذاری پرستاری پس از گذشت چندین سال هنوز اجرا نمیشود ؟
  • محمد ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    8 0
    درود بر نمایندگان ملت که حرف دل پرستاران را شنیدند واز آنها حمایت کردن. حرف دل جامعه پرستاری را به گوش. وزیر نخبه برسانید و از او درباره توهین هایش،از وعده وعید های دروغش،ازنادیده گرفتن حق وحقوق پرستاران،ازسخره گرفتن پرستاران عدالت طلب،ازفرار از اجرای قانون مصوب مجلس(تعرفه گذاری خدمات پرستاری)،ازایجاد شکاف طبقاتی بیش از پیش بین پزشکان و سایر مردم،ازروانه کردن پول بیت المال (که ناشی از انصراف ملت غیور از دریافت یارانه و یک درصد ارزش افزوده که باز ناشی ازپرداخت این ملت مظلوم است)به جیب عده‌ای قلیل که مرفهین بی درد میباشند،از ایجاد بی عدالتی هر چه تمامتر با اجرای فاز سوم طرح تحول سلامت،از... سوال کنید وبپرسید از او و داد دل ما را بستانید از او باشد که کسی که خود را داعیه دار خدمت و. خادم ملت میداند دیگر هوس عوامفریبی نکند
  • پرستار ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    6 0
    امید است که نمایندگان مردم از جایگاه قانونی خود استفاده نمایند و و از وزیر بپرسند : 1- دلیل تحریک و تحقیر پرستاران از سوی ایشان چیست 2- چه دلیلی دارد که هر چند وقت یکبار ایشان و معاونینشان افزایش حقوق برای پرستاران اعلام می کنند درحالیکه چنین چیزی رخ نداده است 3- چه میزان از بودجه طرح تحول نظام سلامت به جیب پزشکان سرازیر شده است . 4- دلیل افزایش تعرفه خدمات پزشکی و پرداخت این افزایش از محل هدفمندی یارانه ها چیست 5 - براساس چه استانداردی فاصله دریافتی پزشکان و پرستاران در ایران گاه تا بیش از 100 برابر است . 6- چرا وظایف حاکمیتی وزارت بهداشت به عهده نظام پزشکی گذاشته شده است . 7- دلیل بکار گیری پزشک درتمام پستهای مدیریتی چیست
  • پرستار ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    3 0
    امیدوارم جناب وزیر حداقل برای یکبار بدون توهین و تحقیر کردن پرستاران جوابگوی سوالات ما باشند.لطفا به ایشان بگویید که فقط در مقابل هم کیشان خودشان مسئول نیستند و وزارت بهداشت یعنی تعهد در مقابل تمام زحمتکشان کادر درمان نه فقط پزشکان.جناب وزیر این دوره نیز می گذرد و بعد از چند سال نتیجه این نوع برخوردها و تصمیم گیری های مقرضانه لطمه ای ست که به سیستم درمان میزنید و این برای همیشه در کارنامه کاریتان ثبت می گردد. در هیچ دوره ای پرستاران اینهمه مورد بی احترامی قرار نگرفته بودند.