وزیر بهداشت با تاکید بر تداوم طرح تحول نظام سلامت گفت: برخورداری از مزایای این طرح جزء حقوق اساسی مردم است و این راه بی بازگشت است.

سلامت نیوزوزیر بهداشت با تاکید بر تداوم طرح تحول نظام سلامت گفت: برخورداری از مزایای این طرح جزء حقوق اساسی مردم است و این راه بی بازگشت است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی که همزمان با سفر استانی هیات دولت به بوشهر سفر کرده است، در حاشیه بازدید از پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: در حال حاضر اقدامات خوبی با اجرای طرح تحول سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی کشور صورت گرفته است که توزیع مکمل های غذایی بین زنان باردار و در دسترس بودن واکسن در این مراکز از جمله این اقدامات است.
وزیر بهداشت گفت: همچنین با اجرای طرح تحول سلامت ضمن کاهش هزینه های بستری از جیب مردم، از ارجاع بیماران به خارج از بیمارستان برای تهیه لوازم مصرفی و تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی جلوگیری شده است.
وی با بیان این که استان بوشهر نیز در اجرای طرح تحول سلامت موفق عمل کرده است، گفت: در حال حاضر کمبود پزشک عمومی در این استان نداریم و تعداد متخصصین نیز در این استان افزایش یافته است.
وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت اتمام پروژه های ناتمام در کشور گفت: باید وعده های داده شده به مردم را عملی نماییم.
دکتر هاشمی اظهار امیدواری کرد که با سفر رییس جمهور به این استان و تخصیص اعتبارات لازم، پروژه های ناتمام استان بوشهر نیز تکمیل شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha