اعلام برنامه های آخر هفته ی رادیو سلامت در سلامت نیوز بخوانید.

مجموعه نامرئی ( اخبار پنج شنبه و جمعه )
خانواده یک کلکسیونر قدیمی و نابینا که به مجموعه خود بسیار علاقه مند است به دلیل شرایط بد اقتصادی می شوند بطور نامحسوس تعدادی از عتیقه های او را بفروشند . تا اینکه یک خریدار کلکسیون وارد منزل آنها می شود و ....
 برنامه روایت سلامت عنوان برنامه ای است که به روایت داستانهای مهیج و شنیدنی پرداخته و در پایان داستان خانم دکتر ناظمی  روانشناس برنامه به تحلیل و روابط شخصیتهای داستان می پردازد .
این برنامه   روز جمعه ساعت 9 به سردبیری و نویسندگی خانم متین پارسا ، تهیه کنندگی خانم شریفی و گویندگی معصومه نوازانی پخش می شود .

نقطه سرخط

عنوان برنامه ای است شاد مفرح كه در قالب هنری ، اجتماعی و 0000  به روان درمانی می پردازد .
و  با آیتم های مختلف و با حضور طنز پردازان مطرح حوزه های مختلف و هنرمندان طنز به خنده درمانی می پردازد .برنامه نقطه سر خط به  پخش خبرهای اینترنتی شاد و مفرح و گزارش آقای جواد انصافی  گزارشگر طنز رادیو می پردازد و تكه هایی از صداهای فیلم طنز را پخش می کند . 
این برنامه این هفته جمعه با حضور منوچهر بشیری نویسنده و شاعر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به این موضوع رنگ در مانی میپردازد . این برنامه ساعت   20 /11   پخش می شود . 

دید و بازدید
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی  رادیو سلامت که به موضوع صله رحم و فواید آن بر سلامتی و بهداشت روان می پردازد . این برنامه پنج شنبه  به موضوع دیدارهای بی بهانه  می پردازد . دید و بازدید هر روز ساعت 8 پخش میشود .
سفره سلامتی
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به بررسی نوع تغذیه مناسب با شرایط جسمانی افراد از قبیل تغذیه شیر خواران ، تغذیه کودکان ، تغذیه نوجوانان و جوانان ، تغذیه سالمندان ، تغذیه ورزشکاران ، تغذیه مادران باردار و شیرده میپردازد این برنامه پنج شنبه با حضور دکتر حاجی فرجی به موضوع روشهای اصلاح سبک زندگی می پردازد . سفره سلامتی هر روز  به سردبیری آقای دکتر خواجه ای ساعت 30/13 پخش میشود .
فردای روشن
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به سند چشم انداز 20 ساله کشور میپردازد . این برنامه پنج شنبه با حضور دکتر خانی زاده به موضوع عوامل بازدارنده خارجی میپردازد . این برنامه پنج شنبه ها به سردبیری آقای علیرضا الوندی ساعت 50/10 پخش میشود .
سلامت در حج
عنوان برنامه ای ست که به سلامت در حج می پردازد . این برنامه به منظور بالا بردن سطح آگاهی سلامت جسمی و روانی زائرین و عوامل کاروان قبل از سفر ، در حین سفر و بعد از سفرتهیه و پخش می شود و با حضور کارشناسان و متخصصین به  بیماریهای واگیردار ، بیماری شایع ، بیماری خاص ، شرایط اقلیمی عربستان ، مسائل پزشکی بانوان و ... میپردازد  و ضمن ارتباط با مسئولین و هیئت پزشکی مستقر در عربستان شرایط بهداشتی ایام حج را مورد بررسی قرار میدهد.برنامه سلامت در حج پنج شنبه با حضور دکتر عامری  به موضوع تشریق و مسائل و حوادث آن و روز جمعه به موضوع بیماریهای شایع در حج می پردازد . این برنامه هر روز ساعت 30/12 پخش می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha