چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 134979

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی از بودجه‌ای که می‌خواهد به وزارت بهداشت اختصاص یابد، ناراحت هستند و دلشان نمی‌خواهد مردم بخشی از حقوق خود را دریافت کنند.

ناراحتی برخی از افزایش بودجه وزارت بهداشت

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی از بودجه‌ای که می‌خواهد به وزارت بهداشت اختصاص یابد، ناراحت هستند و دلشان نمی‌خواهد مردم بخشی از حقوق خود را دریافت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سیدحسن هاشمی در حاشیه گنگره ملی تروما به خبرنگاران گفت: برخی از بودجه‌ای که می‌خواهد به وزارت بهداشت اختصاص یابد، ناراحت هستند و به یکباره جامعه پزشکی را مورد حمله قرار داده و فضاسازی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از خوشحالی و رضایت مردم ناراحت هستند و دلشان نمی‌خواهد مردم به بخشی از حقوق خود برسند و خدمات بگیرند.

هاشمی ادامه داد: می‌گویند وزارت بهداشت برای سال آینده بودجه اش به میزان 70 درصد رشد داشته است. این در حالی است که این موضوع واقعی نیست.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه از 29 هزار میلیارد تومان، 9 هزار میلیارد تومان به بودجه عمومی اختصاص دارد، افزود: این در حالی است که 20 هزار میلیارد تومان دیگر را خودمان باید کار کنیم تا آن را به دست آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پرستارخصوصی ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    وزیر دولت عدالت اگر پیراپزشکان راجزو مردم میدانید به فریادمان رسیدگی کنید من دراتاق عمل خصوصی با لیسانس حقوق اداره کار میگیرم پایه 700 تومان.وپزشکان درامد نجومی دارند.ما عدالت در پرداخت میخواهیم مثل همه جای دنیا که پزشک وپرستار ونخبه دارند
  • محمد ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    1 0
    آقای وزیر : با این همه پولی که در چند ماه گذشته گرفتی چه کردی جز اینکه کارانه 40 میلیونی ماهانه پزشکت را کردی 110 میلیون ؛ جزاینکه شبی 750000 تومان به پزشکت دادی تا به جای خانه دربیمارستان بخوابد. به راستی جواب آن زن 32 ساله را که از 2 بعد ازظهر از درد به خود پیچید وپزشک تو نیامد را می توانی بدهی . دکتر آن زن 7 صبح مرد و پزشکت به فکر پیدا کردن تور اروپایش بود. آقای دکتر با این همه بودجه چه کردی که بیمارستانهایت میلیاردها بدهکارند. وقتی از توی غذای پرسنل کرم بیرون می آید مدیر می گوید نمی توانیم چیزی بگوییم چون یک و نیم میلیارد به آشپزخانه بدهکاریم؛ 600000000 به چاپخانه دومیلیارد آزمایشگاه 700 میلیون فلان شرکت و.... آقای وزیر با این بودجه غیر از پرکردن جیب دوستانت چه می خواهی بکنی ؟ آیا ماموریت شما غیر از گران کردن تعرفه های بخش خصوصی که خودتان یکی از بزرگترینشان هستید چیز دیگر ی بود. به اسم سلامت هویجی به مردم دادیدتا با چماق بر فرق خسته این مردم وبیت المال این مملکت بزنید.
  • رضا ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    اقای وزیر کسی از سلامت و خوشی مردم ناراحت نیست ولی گویا شما خبر نداری مردم چه کسانی هستند . شما برای پارو کردن برف بام همدسته ای های خودستان برنامه می ریزی و اونها رو از مردن خطاب می کنی . شما آیا واقعا خبر نداری در زیر مجموعه وزارت بهداشت زیر میزی ها بیشتر شده تا شرکت ها بتوانند سد ورودی شما رو دور بزنن . آیا این کمیسیون ها تون برای بوجود آوردن باند بازی های خاصی نبوده . ایا نمی دونید که با طرح شما یک شرکت امریکایی که ماهانه 300 عمل داشته الان روزانه 300 تا عمل داره . مگه کارمندان اون شرکت هایی که به تعطیلی کشانده اید از مردم نیستند . آیا شما نمی دونید هرچی تو انبار شرکتهای منطقه ورژن قدیمی بود تو ایران فروش رفت و حالا همه اونها دارن افزایش قیمت می دن . می خواهید تمام مثال ها رو مستند سازی کنیم . شرم آور هست وقعا .