نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث که در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود، به بهانه تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی از پذیرش شرکت‌های ایرانی پرهیز کرده است، رئیس سازمان غذا و دارو نیز در واکنش به این اقدام نمایندگان دانشگاههای علوم پزشکی را از حضور در این نمایشگاه منع کرد.

سلامت نیوز:  نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث که در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود، به بهانه تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی از پذیرش شرکت‌های ایرانی پرهیز کرده است، رئیس سازمان غذا و دارو نیز در واکنش به این اقدام نمایندگان دانشگاههای علوم پزشکی را از حضور در این نمایشگاه منع کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان غذا و دارو، رسول دیناروند، از مورد تائید نبودن بازدید مدیران و کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی از نمایشگاه عرب هلث در صورت عدم اختصاص  غرفه به شرکتهای ایرانی توسط مسئولان آن نمایشگاه سخن گفت.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر  عدم حضور نمایندگان دانشگاههای علوم پزشکی در نمایشگاه دارو و تجهیزات پزشکی  عرب هلث گفت: نظر به اینکه مدیریت نمایشگاه عرب هلث که در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود از پذیرش شرکت های دارو سازی و تجهیزات پزشکی ایرانی جهت احداث غرفه پرهیز کرده و ایران را به بهانه تحریم های ظالمانه بین المللی از مشارکت فعال محروم داشته در حالی که موضوع دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم ها نمی باشد حضور مدیران و کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی به عنوان بازدید کننده در این نمایشگاه مورد تائید وزارت بهداشت نیست.

وی افزود: بنابراین از تمام مدیران و کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی خواسته‌ایم از شرکت در نمایشگاه فوق به هر عنوان پرهیز کرده و مراتب اعتراض خود را به طور مستقل نیز به مدیریت نمایشگاه منعکس نمایند اگر در فرصت باقیمانده امارات شرکت های ایرانی را در احداث غرفه سهیم کند حضور کارشناسان و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی نیز در نمایشگاه فوق بلامانع خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    أصلا أين طور نيست سال گذشته شركتهاي ايراني غرفه أجاره كردند وپول پرداخت نكردند گفتند دولت يارانه پرداخت كنند امسال بخاطر پرداخت نكردن پول غرفه ستلد عرب علث نداند سازمان غذا ودارو بهتر است با اطلاعات حرف بزند وچرت پرت نگه