مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از راه اندازی شصت و دومین مرکز تخصصی تشخیص و درمان سرطان کشور در این شهرستان خبر داد.

سلامت نیوز:  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از راه اندازی شصت و دومین مرکز تخصصی تشخیص و درمان سرطان کشور در این شهرستان خبر داد.

مهدی سلیمان فلاح در گفت و گو با ایرنا افزود: این مرکز در بیمارستان امام جعفر صادق (ع ) شهرستان ساوجبلاغ به عنوان تنها مرکز تخصصی خدمات درمانی استان البرز برای بیماران سرطانی فعال شده است.
وی اظهار کرد: این قطب تخصصی بر حسب نیاز استان البرز در قالب برنامه های تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید و با هدف کاهش هزینه های درمانی بیماران سرطانی راه اندازی شده است.
سلیمان فلاح گفت: برخوردار شدن استان البرز از یک مرکز تخصصی در مراحل درمان سرطان نقش موثری در خدمات دهی به بیماران سرطانی در این استان دارد.
وی افزود: ارایه خدمات درمانی به بیماران با تعرفه دولتی و عدم مراجعه بیماران به مراکز درمانی سرطان تهران از مزایای این مرکز است.
سلیمان فلاح اظهار داشت: تجهیزات ، کادر پزشکی و درمانی مرکز تخصصی سرطان در بیمارستان امام جعفرصادق (ع ) فراهم شده است .
وی افزود: حداقل هزینه هر بیمار سرطانی برای یک نوبت شیمی درمانی در مراکز تهران حداقل سه میلیون ریال است در حالی که در بیمارستان امام جعفر صادق (ع ) ساوجبلاغ با مبلغ ناچیزی و تاحدودی رایگان انجام می شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ گفت: در آغاز فعالیت این مرکز 90 بیمار از استانهای تهران، البرز ،گیلان و قزوین تحت پوشش درمان قرار گرفتند.
بیمارستان یکصد تختخوابی امام جعفر صادق (ع ) در بلوار آیت الله خامنه ای شهر هشتگرد
شهرستان ساوجبلاغ مستقر است.
شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha