معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که روز سه شنبه در قالب کاروان تدبیر و امید وارد استان بوشهر شده از بزرگترین فاز پارس جنوبی بازدید کرد.

سلامت نیوز:  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که روز سه شنبه در قالب کاروان تدبیر و امید وارد استان بوشهر شده از بزرگترین فاز پارس جنوبی بازدید کرد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، معصومه ابتکار اظهار داشت: با توجه به وجود واحدهای صنعتی و تأسیساتی گازی و پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی که سبب بروز آلایندگی در این منطقه شده باید وضعیت آلایندگی ها بهبود یابد.

ابتکار در بازدید از فاز 12 پارس‌جنوبی در کنگان با اشاره به اینکه آلایندگی در این شهر پایش می‌شود، افزود: وضعیت آلایندگی در این منطقه سبب نگرانی مردم و مسئولان منطقه است که با اجرای برنامه‌های مشارکتی با وزارت نفت وضعیت آلایندگی در این شهرستان بهبود می‌یابد.

معصومه ابتکار درحاشیه دیدار با مسوولان شهرستان کنگان افزود: اهتمام دولت به حفظ محیط زیست در راستای اهمیت دادن به سلامت مردم است.
وی گفت: وزارت نفت از وزارت خانه های پیشرو در حفظ محیط زیست است و انتظار می رود با ایده های جدید آلودگی های ناشی از صنعت را برطرف کند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اولویت ما رفع آلودگی ها و اجرای استانداردهای محیط زیست و سپس اصلاح قوانین برای حفظ سلامت مردم است.
معاون رییس جمهوری اضافه کرد: با اصلاح قوانین دنبال تعدیل موضوع عوارض و معافیت شرکت ها از پرداخت حق آلایندگی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مردم با اقدامات زیست محیطی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha