چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

رییس پلیس راه‌آهن شمالشرق از دستگیری زوج سارقی خبرداد که با ریختن ماده بیهوشی در آب معدنی، مرگ یک عراقی را رقم زده بودند.

سلامت نیوز: رییس پلیس راه‌آهن شمالشرق از دستگیری زوج سارقی خبرداد که با ریختن ماده بیهوشی در آب معدنی، مرگ یک عراقی را رقم زده بودند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدرضا مالکی با اعلام این که متهم به قتل قطار مشهد - تهران در کمتر از چهار ساعت در شاهرود دستگیر شد، اظهارکرد: این زوج سارق با آب معدنی آلوده به ماده بیهوشی، سه مسافر از اتباع کشور عراق را مسموم کرده و باعث فوت یکی از آنان شدند.

وی اضافه کرد: این زوج 50 میلیون ریال وجه نقد و گوشی‌های تلفن همراه این سه تبعه عراقی را به سرقت بردند.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات پلیس با دریافت گزارش مرگ مشکوک در قطار مشهد - تهران در ساعت پنج و 40 دقیقه روز سه‌شنبه به پلیس ایستگاه راه آهن سمنان، گفت: تحقیقات نشان داد مقتول یک تبعه عراقی است و دو تن همراه و هموطن مقتول نیز حال مساعدی نداشتند که به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

مالکی یادآور شد: با بررسی فهرست مسافران زن و مردی که ساعت سه صبح در ایستگاه شاهرود پیاده شده بودند، شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی خودروی مسافربر شخصی این زوج، هتل محل اسکان آنان مشخص شد و این افراد به همراه وسایل سرقتی به اداره آگاهی پلیس راه‌آهن منتقل شدند.

وی گفت: این زوج متهم غیربومی و اهل استان‌های جنوب و شرق کشور هستند که سه تبعه عراقی را مسموم کردند که یکی از آنان که مردی 51 ساله بود فوت کرد.

رییس پلیس راه‌آهن شمالشرق برای تامین آرامش و امنیت مسافران ریلی به ویژه اتباع خارجی، توصیه کرد: از قبول هر گونه آشامیدنی و استشمام عطر از دیگر مسافران خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha