چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 135047

دبیر ستاد کشوری نظارت بر اجرای تعرفه ها سازمان نظام پزشکی کشور گفت:46 مورد تخلف جامعه پزشکی و موسسه ها در استان ها و38 مورد در تهران از 15/8/93 تا روز سه شنبه هفته جاری مورد رسیدگی قرار گرفت.

سلامت نیوز: دبیر ستاد کشوری نظارت بر اجرای تعرفه ها سازمان نظام پزشکی کشور گفت:46 مورد تخلف جامعه پزشکی و موسسه ها در استان ها و38 مورد در تهران از 15/8/93 تا روز سه شنبه هفته جاری مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محمد جهانگیری در نشست خبری خود افزود: 13 مورد از تخلفات استان ها به جامعه پزشکی و 29 مورد آن به موسسات مربوط می شود و در استان تهران نیز 27 مورد تخلف به موسسات و 11 مورد نیز به جامعه پزشکی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه در کل کشور 17 مورد پرونده به دادسری انتظامی رقته است گفت: از اول اجرای طرح تاکنون 6 حکم در کل کشور برای پزشکان صادرشده است به مجازات آن در مرحله اولیه محرومیت 3 ماه در نظر گرفته است.

جهانگیری اضافه کرد: از 11 مورد تخلف جامعه پزشکی در تهران 4 حکم صادرشد 4 مورد نیز در حال بررسی و 3 مورد نیز منع تعقیب انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پریا ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    3 0
    چرا تو بوق و کرنا میذارید که تعرفه گذاری اجرا شده؟!بسه تو رو خدا چرا این همه دروغ میگید.
  • پرستارخصوصی ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    2 0
    ماخواهان اجرای صحیح تعرفه گذاری وکاهش فاصله دریافتی پزشک وپرستار هستیم مثل همه دنیا که 3 به 1میباشد چرا پرستار کاری انجام دهد وپول ان را پزشک بگیرد