جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 135249

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، به تشریح جزئیات تفاهمنامه "بیمه ایران" و نظام پزشکی، برای پوشش بیمه ای جامعه پزشکی کشور پرداخت.

جزئیات پوشش بیمه ای جامعه پزشکی

سلامت نیوز: رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، به تشریح جزئیات تفاهمنامه "بیمه ایران" و نظام پزشکی، برای پوشش بیمه ای جامعه پزشکی کشور پرداخت.

به گزارش مهر، دکتر علیرضا زالی در حاشیه اولین همایش رابطین بیمه‌ای سازمان‌های نظام پزشکی سراسر کشور، با بیان اینکه نقطه‌نظرات جامعه پزشکی در رابطه با پوشش‌های بیمه‌ای و تنوع خدمات بیمه‌ای گرفته و جلساتی نیز با مدیران عامل بیمه‌های تجاری گذاشته شده است، گفت: در آن جلسات نقطه نظرات جامعه پزشکی اعلام شد و بعد از آن این موضوع در شورای عالی نظام پزشکی به صورت مبسوط بحث و در نهایت قرار شد در قالب برگزاری یک مناقصه با توجه یه ملاحظات جامعه پزشکی درباره پوشش‌های بیمه‌ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بیمه ایران در این مناقصه برنده شد، افزود: برگزاری این مناقصه به صورتی بود که به همه نیازهای متنوع جامعه پزشکی توجه شد و ماحصل آن نیز برگزاری اولین همایش رابطین بیمه‌های سازمان نظام پزشکی است که هدف از برگزاری این همایش اولا این بود به دنبال صدور تفاهمنامه در رابطه با پوشش‌های خدمات متنوع و جذاب بیمه‌ای در حدود 9 بسته خدمتی متفاوت و متنوع برای جامعه پزشکی ایجاد شد.

زالی ادامه داد: این موضوع که با بیمه ایران صورت گرفته است و به خاطر ارتباطاتی که بین سازمان نظام پزشکی و سازمان بیمه ایران بود این موضوع از عمق بیشتری در رابطه با خدمات مشترک و تلفیقی برخوردار است.

رییس سازمان نظام پزشکی افزود: همچنین در این همایش بحث‌های مختلف فنی این موضوع مورد بحث قرار می‌گیرد. حدود 9 بسته متنوع بیمه‌ای است که از بحث بیمه شخص ثالث تا بیمه مسئولیت مدنی در آن گنجانده شده است و سعی شده که در هر قسمتی از این پکیچ آوانتاژهایی برای جامعه پزشکی به طور خاص قرار گیرد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران تاکید کرد: همچنین یک کمیته فنی در ذیل این تفاهمنامه تشکیل شده که این کمیته هر ماه اجرای این تفاهمنامه را رصد خواهد کرد و به نظر می‌رسد که کمیته فنی که یک کمیته پویا خواهد بود بیش از گذشته بتواند با جلب نظر جامعه پزشکی به فرآیند بهینه‌سازی و ارتقای خدمات بیمه‌ای کمک کند.

زالی در پایان گفت: یک کارگروه مشترک بین سازمان نظام پزشکی و بیمه ایران ایجاد شده تا بتوانیم بخشی از تسهیلات ویژه جامعه پزشکی را با کمک اصلاحاتی که در فرآیندهای فرادستی و بالادستی از قبیل اصلاح آیین‌نامه‌های خاص بیمه مرکزی و برخی از آوانتاژهای قانونی مربوط به پوشش‌های بیمه‌ای بخصوص مسئولیت مدنی را انجام دهیم که این کار باعث ایجاد یک وحدت رویه در رابطه با بحث تفاهمات بیمه‌ای در سراسر کشور خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha