یک جراح و متخصص بیماری‌های گوش و حلق و بینی، ضمن تأیید عمل‌های جراحی زیبایی پلک گفت: افرادی كه دارای مشکل افتادگی پلک هستند عمدتاً از خسته شدن پلک خود شکایت می‌کنند که این مشکل به وسیله جراحی پلاستیک قابل درمان است.

دکتر سید علیرضا مصباحی، جراح و متخصص بیماری‌های گوش و حلق و بینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که این حالت پلک حتی از نظر عملکرد نیز روی میدان بینایی فرد تأثیر می‌گذارد؛ ادامه داد: همچنین پلک‌هایی که حالت افتادگی داشته و متورم هستند باعث مسن‌تر به نظر رسیدن چهره فرد می‌شوند.

وی ادامه داد: درعمل‌های جراحی زیبایی پلک با برش‌های بسیار ظریفی که انجام می‌گیرد، قسمت‌هایی از پوست، چربی و عضله در صورت اشکال برداشته می‌شود.

دکتر مصباحی گفت: اغلب این عمل‌ها با استفاده از بی حسی موضعی و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان قابل انجام است که اگر توسط جراح ماهر و با رعایت اصول استاندارد انجام شود نتایج بسیار خوبی خواهد داشت.

وی در پایان با ابراز تأسف از این که در جامعه ما تمایل افراد مسن برای عمل‌های جراحی زیبایی تا حدودی کمتر است،علت احتمالی آن را فرهنگ مردم ما و این تفکر که زیبایی تنها مختص به گروه جوانان است، دانست.

وی گفت: علی رغم وجود محدودیت سنی برای عمل جراحی زیبایی بینی، برای عمل‌های جراحی پلک محدودیت سنی وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha