وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عضویت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات درآمد.

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عضویت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات درآمد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پانا، نشست سالیانه جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات برای نخستین بار در سه دهه فعالیت خود میزبان اولین وزیر بهداشتی بود که در یک روز تعطیل (جمعه) در جمعیت حاضر شده بود.
بسیاری از اعضای هیات مدیره جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با استقبال از حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این مرکز آن را به فال نیک گرفته و خواستار عضویت دکتر هاشمی در جمعیت شدند که او نیز با روی باز عضویت در این جمعیت را پذیرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست برای مبارزه با استعمال دخانیات اعلام آمادگی کرد و گفت: از ظرفیت مراجع نیز می شود به نحو شایسته استفاده کرد.

هاشمی افزود: البته از این ظرفیت نباید نابجا مصرف کرد.

وی با پیشنهاد تشکیل کارگروهی مشترک از وزارتخانه های بهداشت، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات، گفت: ما در این وزارتخانه وظیفه مدیریت و تامین اعتبار را در حد اجازه ای که به ما داده شده، انجام می دهیم.

رییس جدید جمعیت مبارزه با استعامل دخانیات در پایان ضمن قدردانی از حضور ارزشمند وزیر بهداشت در این نشست، گفت: تاکنون هیچ وزیری در نشست این جمعیت شرکت نکرده است و مطمئنا حضور وزیربهداشت باب جدید و خوبی در مبارزه با استعمال دخانیات باز خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha