بدسرپرستی؛ دو دختر بچه اندیمشک خوزستان را آواره خیابان ها و پارک ها کرد که بنا به اظهار رییس اداره بهزیستی دزفول این دو کودک خردسال با تلاش مددکاران اجتماعی این اداره شناسایی و بطور موقت در بهزیستی این شهرستان از آنها نگهداری صورت گرفت.

سلامت نیوز: بدسرپرستی؛ دو دختر بچه اندیمشک خوزستان را آواره خیابان ها و پارک ها کرد که بنا به اظهار رییس اداره بهزیستی دزفول این دو کودک خردسال با تلاش مددکاران اجتماعی این اداره شناسایی و بطور موقت در بهزیستی این شهرستان از آنها نگهداری صورت گرفت.
 
«سعید ایثاری» در گفت و گو با ایرنا افزود: پنجشنبه شب، با دریافت گزارشی از حضور این دو دختر بچه در پارک دولت دزفول در وضعیتی نامناسب، تلاش مددکاران اجتماعی بهزیستی برای پیدا کردن آنها آغاز شد.
 
وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و سرد و بارانی بودن هوا، بعد از تلاش چهار ساعته مددکاران برای پیدا کردن آنها سرانجام با اطلاع متصدی رستوران پارک، این دو کودک پیدا و برای نگهداری به بهزیستی شهرستان انتقال یافتند.
 
ایثاری افزود: این کودکان دو دختر هفت و 10ساله هستند که خانواده شان آنان را مجبور به گدایی می کردند و در نهایت کودک آزاری والدین آنها را ناگزیر به فرار از خانه کرده بود.
 
ایثاری با اشاره به اینکه یکی ازاین کودکان پیش از این نیز توسط ماموران دستگیر و توسط دادستانی از خانواده این کودک تعهد گرفته شده بود گفت: این موضوع بصورت جدی توسط بهزیستی پیگیری و برای حل مشکل آنها برنامه ریزی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha