مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کفت: این سازمان با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، نمی تواند تنها به مسائل بیمه ای کشور محدود شود و رسالت مهمی در امر فرهنگ سازی نیز بر عهده دارد.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کفت: این سازمان با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، نمی تواند تنها به مسائل بیمه ای کشور محدود شود و رسالت مهمی در امر فرهنگ سازی نیز بر عهده دارد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از تامین اجتماعی، «سیدتقی نوربخش» در آیین گرامیداشت شصتمین سالگرد تأسیس انتشارات علمی و فرهنگی افزود: وجه تمایز سازمان تامین اجتماعی با دیگر بیمه های تجاری این است که تامین اجتماعی یک سازمان اقتصادی است و نیمی از کشور را تحت پوشش خود دارد، این سازمان پنج میلیون مستمری بگیر دارد و بر زندگی بیش از 39 میلیون نفر از شهروندان کشور تاثیرگذار است.

نوربخش افزود: سازمان تامین اجتماعی دارای سرمایه بزرگ اجتماعی است که می تواند به عنوان یک سرمایه پایدار به حساب آید.

وی با تاکید بر رسالت سازمان تامین اجتماعی در مقوله فرهنگ سازی عمومی اظهار کرد: به همین خاطر وقتی در 15 سال قبل، موسسه انتشارات علمی و فرهنگی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد سازمان با آغوش باز این موسسه را پذیرفت و در این مدت تمام تلاش خود را انجام داده است تا این موسسه را گسترش دهد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاثیر موسسه انتشاراتی علمی و فرهنگی بر فرهنگ جامعه را قابل توجه دانست و افزود: این سازمان به دلیل رسالت فرهنگی خود سعی بر این دارد تا پشتیبان مناسبی برای این موسسه باشد تا بتواند کمکی به شرکای خودش که همان افراد تحت پوشش سازمان هستند، کرده باشد.

وی با اشاره به اینکه انتشارات علمی و فرهنگی یک ذخیره بسیار با ارزش برای فرهنگ کشور است و ما وظیفه داریم تا در نگهداری آن کوشا باشیم گفت: مدیر این موسسه انتشاراتی قدم های مثبتی برای رشد این انتشارات برداشته اند و امیدوارم که شاهد درخشش هرچه بیشتر این موسسه در آسمان فرهنگ ایران باشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha