نماینده مردم شیراز در مجلس خواستار تسریع در حل مشکلات مردم در ارتباط با طرح پزشک خانواده در استان فارس و شیراز شد.

سلامت نیوز:نماینده مردم شیراز در مجلس خواستار تسریع در حل مشکلات مردم در ارتباط با طرح پزشک خانواده در استان فارس و شیراز شد.


به گزارش ایسنا ، سیدحسین ذوالانوار  در جمع خبرنگاران در شیراز تاکید کرد که مردم در ارتباط با این طرح مشکلات متعددی دارند که مسئولان باید لزوما این مشکلات را مرتفع کنند.


ذوالانوار با یادآوری اینکه طرح پزشک خانواده یک طرح آزمایشی بود که در فارس و مازندران اجرایی شد، لازمه اجرای این طرح را فراهم کردن مقدمات و برنامه‌ریزی دقیق‌تر دانست و تاکید کرد: اگر امکان برطرف شدن مشکلات نیست،‌ بهتر این است که طرح به‌طور کلی جمع شود.


وی تصریح کرد: اگر قرار است یک طرح برای مردم مشکل‌ساز شود، بهتر است اجرا نشود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی، برطرف کردن نقاط ضعف یک طرح و اجرای صحیح آن را از اجرایی شدن طرح مهمتر دانست و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحول جدی در اجرای این طرح باشیم.


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در فارس و شیراز خیرینی حضور دارند که در حوزه سلامت همواره بازوی توانمند مسئولان بوده و هستند، گفت: در حوزه گردشگری درمانی نیز سال‌هاست که شعارهایی داده می‌شود اما به نظر می‌رسد هنوز این موضوع مهم اولویت مسئولان نشده است.


ذوالانوار تصریح کرد: ظرفیت‌ها اگر برای شهر و استان به لحاظ اقتصادی و اجتماعی فایده نداشته باشد، بسیار زود از بین می‌رود و امیدواریم مسئولان استانی و کشوری برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha