گروههای سایت های پرشین بلاگ در بر مبنای مسئولیت اجتماعی خود برای حفاظت از محیط زیست و آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی با مشارکت حداکثری کاربران، اقدام به برگزاری «جشنواره وبلاگ نویسی و عکس» با موضوع «هوای پاک و آسمان آبی» کرده است.

نخستین جشنواره وبلاگ نویسی هوای پاک برگزار میشود

سلامت نیوز: گروههای سایت های پرشین بلاگ در بر مبنای مسئولیت اجتماعی خود برای حفاظت از محیط زیست و آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی با مشارکت حداکثری کاربران، اقدام به برگزاری «جشنواره وبلاگ نویسی و عکس» با موضوع «هوای پاک و آسمان آبی» کرده است.

نخستین جشنواره وبلاگ نویسی هوای پاک توسط گروه سایتهای پرشین بلاگ و با همکاری سازمان محیط زیست برای جلب مشارکت مردم و  آموزش روشهای مشارکت در کاهش آلودگی هوا برگزار میشود.


این جشنواره از روز 29 دی ماه مصادف با روز ملی هوای پاک آغاز و اختتامیه این مراسم روز زمین پاک در اردیبهشت ماه سال آینده میباشد.


علاقه مندان برای مشارکت در این جشنواره عکس و وبلاگ نویسی میتوانند پستهای وبلاگهای خود را با محوریت هوای پاک و همچنین عکس های خود را به پرشین بلاگ ارسال نمایند.


گفتنیست به برگزیدگان اول تا سوم  هر دو بخش وبلاگ و عکس جوایز نفیسی مانند لپ تاپ،تبلت و موبایل و نفرات چهارم و پنجم یک نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی شرکت در جشنواره و محورهای آن میتوانید به صفحه اینترنتی جشنواره مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha