پسری ١٩ ساله كه در راه رفتن به پادگان از سوی دو آدم ربا به گروگان گرفته شده بود در عملیاتی ضربتی از سوی پلیس نجات یافت.

سلامت نیوز: پسری ١٩ ساله كه در راه رفتن به پادگان از سوی دو آدم ربا به گروگان گرفته شده بود در عملیاتی ضربتی از سوی پلیس نجات یافت. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، بعد از ظهر ٢٣ دی ماه امسال، مردی میانسال، هراسان به كلانتری ١٢ نسیم شهر بهارستان مراجعه و ماموران را در جریان پیامكی هولناك از طرف پسرش قرار داد. شاكی به كارآگاهان گفت: «پسرم سرباز است. او هر روز صبح ساعت ٤ بامداد از خانه خارج می‌شود و به پادگان می‌رود اما ساعت ٩ صبح امروز در حالی كه ما فكر می‌كردیم در پادگان است، پیامكی برایم فرستاد كه خانواده را بسیار نگران كرد.» 

محتوای پیامكی كه امید برای پدرش فرستاده بود نشان می‌داد كه او به دست دو آدم‌ربا ربوده شده است. پدر امید ادامه داد: پسرم در پیامكی برایم فرستاد كه عده‌یی «مرا سوار ماشین كرده‌اند و الان هم نمی‌دانم كجا هستم».  متن پیامك، هراس را در دل پدر نشاند. شاكی به ماموران گفت «وقتی چند دقیقه بعد با امید تماس گرفتم فردی غریبه گوشی را برداشت و گفت كه پسرم را ربوده است و تقاضای ٢٠ میلیون تومان وجه نقد دارد. من هم كه خیلی نگران شده بودم به سرعت به پلیس اگاهی مراجعه كردم.»  سرهنگ كامران تقی بیگی، معاون هماهنگ‌كننده غرب استان تهران در تشریح روند رسیدگی به پرونده گفت: با ثبت اظهارات شاكی، رسیدگی به پرونده آدم ربایی آغاز شد و مشخص شد فرد ربوده شده، شب قبل از حادثه در خانه یكی از بستگانش بوده و ساعت ٤:٣٠ دقیقه بامداد برای رفتن به پادگان از آنجا خارج شده است.

با حضور ماموران در منطقه ربوده شدن امید ١٩‌ساله به سرعت عملیات شناسایی متهمان آغاز شد. به گفته سرهنگ تقی بیگی سرانجام هویت متهمان شناسایی و مخفیگاه آنها در منطقه كهریزك تهران در محاصره ماموران درآمد.  با این وجود آدم ربایان كه پیش از این از حضور سنگین پلیس در محل آگاه شده بودند با رها كردن گروگان از محل متواری شدند و امید ١٩ ساله بدون هیچ گونه آسیبی آزاد شد. پسر جوان كه در شوك فرو رفته بود در اظهاراتش به پلیس گفت: ساعت چهار و نیم صبح روز حادثه از منزل بستگانم برای رفتن به محل خدمتم در شهریار خارج شدم و با توجه به طی مسیر به صورت پیاده سوار یك دستگاه خودروی پرایدسفید رنگ با دو سرنشین حدود ۳۰الی ۳۵ساله شدم و در ادامه، سرنشینان خودرو با بستن چشمانم، مرابا تهدید سلاح سرد به سوله ناشناخته‌یی برده و سپس از‌‌ همان محل طی تماس با پدرم درخواست وجه نقد بابت آزادی‌ام كردند.  تحقیقات برای دستگیری دو آدم ربای فراری همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha