یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

دو برادر که متهم هستند در جریان نزاعی دسته‌جمعی مرتکب قتل شده‌اند، خودشان را به پلیس معرفی کردند. به گزارش خبرنگار ما، وقوع درگیری به جنایت ساعت ٣٠: ١٧ دوشنبه هفته پیش انجامید که به کلانتری تهرانپارس اعلام و با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد جوانی ٣٠ساله به‌نام علیرضا بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح و توسط دونفر از دوستانش به بیمارستان منتقل اما با وجود انجام اقدامات درمانی فوت شده است.

سلامت نیوز: دو برادر که متهم هستند در جریان نزاعی دسته‌جمعی مرتکب قتل شده‌اند، خودشان را به پلیس معرفی کردند. به گزارش خبرنگار ما، وقوع درگیری به جنایت ساعت ٣٠: ١٧ دوشنبه هفته پیش انجامید که به کلانتری تهرانپارس اعلام و با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد جوانی ٣٠ساله به‌نام علیرضا بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح و توسط دونفر از دوستانش به بیمارستان منتقل اما با وجود انجام اقدامات درمانی فوت شده است.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه شرق در ادامه نوشت: به این ترتیب پرونده‌ای جنایی تشکیل شد و کارآگاهان ویژه مبارزه با قتل پلیس آگاهی وارد عمل شدند. دوستان مقتول توضیح دادند درگیری در خیابان استخر رخ داد به همین دلیل ماموران به آنجا رفتند و در تحقیق از اهالی محل مشخص شد درگیری میان مقتول و گروهی از دوستانش با دو برادر به نام‌های «مهدی» و «محمد» رخ داد. همچنین فاش شد پیش از این نیز مقتول با پدر این دوبرادر درگیر شده بود.
پدر مهدی و محمد برای انجام بازجویی به مقر انتظامی منتقل شد. او ضمن تایید درگیری خودش با مقتول گفت: «ساعت ١٧ روز حادثه از خانه بیرون آمده بودم که دیدم ماشین سفیدرنگی مقابل پل ورودی منزل ایستاده و دو سرنشین جوان داخل آن در حال مشاجره با یکدیگر هستند. آن زمان من و خانواده‌ام منتظر خانواده‌ای بودیم که برای خواستگاری دخترم می‌آمدند. به همین علت از راننده ماشین (مقتول) درخواست کردم کمی جلوتر برود که ناگهان راننده، ضمن ناسزا گفتن با چاقوی دسته مشکی به سمتم حمله‌ور شد. خواستم چاقو را از او بگیرم که دستم آسیب دید. در نهایت به کمک اهالی محل و همسایگان، این دو جوان را سوار ماشین کردیم و از آنها خواستیم محل را ترک کنند. همزمان با حضور خواستگار در خانه، سر و صدای زیادی از خیابان شنیدم. به همین علت مراسم خواستگاری نیمه تمام ماند و میهمانان خداحافظی کردند. پس از دقایقی، ماموران کلانتری به در منزل آمدند و عنوان کردند دو پسرم با تعداد زیادی جوان در ابتدای کوچه درگیر شده‌اند. ماموران گفتند یکی از آن جوانان حین درگیری به قتل رسیده است.»کارآگاهان در ادامه مطلع شدند دو برادر پس از اطلاع از مرگ علیرضا از محل سکونت خود متواری شده‌اند به همین دلیل از خانواده متهمان خواستند برای تحویل محمد و مهدی به پلیس همکاری کنند. سرانجام دو برادر روز پنجشنبه هفته پیش با مراجعه به اداره دهم پلیس آگاهی خود را معرفی کردند.
مهدی -٣٠ساله- در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «مقتول که از بچه‌های محل بود ساعت ١٧ با خودرو سمند مقابل کوچه با شخص دیگری به‌نام علی درگیر شد و مشغول ناسزاگویی بود که پدرم به آنها تذکر داد ولی آنها با پدرم درگیر شدند و حتی علیرضا با چاقو دست پدرم را زد. هر دونفر پس از شلوغ‌شدن محل از آنجا رفتند. حدودا نیم‌ساعت پس از آن، من سرکوچه رسیدم و از طریق برادر کوچکترم (محمد) در جریان درگیری پدرم با علیرضا قرار گرفتم. در همان لحظه علیرضا با ماشین، مقابل کوچه توقف کرد و هفت یا هشت نفر با شمشیر به سمتم حمله‌ور شدند. یک لوله را از مقابل مغازه عمویم برداشتم و با آنها درگیر شدم. مقتول در دستش شمشیر داشت و آن را به‌سمت من پرتاب می‌کرد. برای دفاع از خودم با لوله ضربه‌ای به دستش وارد کردم که هر دو زمین خوردیم. پس از آن، مقتول این‌بار با برادرم درگیر شد اما پس از دقایقی، تمامی آنها از محل متواری شدند. پس از گذشت مدتی متوجه شدم پدرم را به کلانتری برده‌اند. همراه برادرم محمد به سمت کلانتری در حرکت بودیم که متوجه شدیم علیرضا بر اثر اصابت چاقو به قتل رسیده است به همین علت و از روی ترس، دیگر به کلانتری نرفتیم و هر دو متواری شدیم.»
محمد -٢٣ساله- نیز در اظهاراتی مشابه به کارآگاهان گفت: «قرار بود آن روز برای خواهرم خواستگار بیاید من هم داشتم کوچه را تمیز می‌کردم که ناگهان متوجه درگیری علیرضا با پدرم شدم. پس از پایان درگیری، مهدی از سرکار برگشته بود که در کوچه، داستان درگیری را برایش تعریف کردم. ناگهان سوزوکی ویتارا سفیدرنگ و چند موتوسیکلت، آن طرف خیابان توقف و هفت یا هشت جوان به ما حمله کردند. زمانی که «علیرضا» حین درگیری با برادرم به زمین افتاد، چاقو از دستش خارج شد و من نیز چاقو را برداشتم و در تاریکی ضربه‌ای را به سمتش پرتاب کردم. نمی‌دانم چاقو به کجای بدن علیرضا برخورد کرد. پس از درگیری، من و برادرم ابتدا به مغازه عمو و سپس به خانه رفتیم و متوجه شدیم ماموران پدرم را به کلانتری برده‌اند.»سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به مشارکت در نزاع منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت توسط مقام قضایی صادر شده و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha