سلامت نیوز:فرماندار اهواز با اشاره به اینکه در اهواز بیش از 40 مدرسه کانتینری وجود دارد گفت: آموزش و پرورش اهواز نیاز به حمایت دارد.  اسماعیل ارزانی بیرگانی در جلسه شورای آموزش و پروش اهواز که یکشنبه در سرسرای شهرداری اهواز برگزار شد خواستار پرداخت سهم آموزش و پروش اهواز از محل درآمدهای شهرداری این شهر شد و افزود: شهرداری باید سهم آموزش و پروش را مشخص کند. وی گفت:اگر قرار است به آموزش و پرورش اهواز کمک شود باید با هماهنگی با مدیران نواحی این کمک ها انجام شود. 


فرماندار اهواز با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شهر اهواز در حوزه آموزش و پرورش مدارس نیمه ساز است اظهارکرد: در برخی از مناطق با وجود تعداد کم دانش آموزان مدارس به صورت نیمه ساز باقی مانده اند که باید تکمیل شوند، در حالی که در دیگر مناطق با وجود تعداد زیاد دانش آموز مدرسه ای وجود ندارد. 
ارزانی افزود: کمک به نواحی آموزش و پرورش اهواز باید به صورت یکنواخت و زیرنظر یک مدیریت واحد انجام شود. 


شهردار اهواز نیز با اشاره به اینکه حیاط 12 مدرسه از کلانشهر اهواز توسط شهرداری اهواز آسفالت می شود گفت: نواحی چهارگانه آموزش و پرورش اهواز بر اساس اولویت ها این مدارس را به شهرداری اهواز معرفی کنند. 


سید خلف موسوی افزود:در سال آینده در صورت موافقت مجلس شورای اسلامی،با لایحه وزارت کشور 30 درصد از درآمد کلان شهرهای کشور برای خرید ماشین آلات، برای شهرهای زیر 200هزار نفر برداشته می شود. 
وی گفت: در این وضعیت شهرداری اهواز تلاش خواهد کرد که سهم پنج درصد آموزش و پرورش اهواز را از محل درآمدهای عوارض شهرداری پرداخت کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha