در اکثر محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان جنوبی و کرمان بارش برف جریان دارد./محورهای قم به گرمسار، شمشک به دیزین و پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سلامت نیوز: جانشین پلیس راه راهور ناجا گفت: در اکثر محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان جنوبی و کرمان بارش برف جریان دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ صمد اسفندیاری جانشین پلیس راه راهور ناجا، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: هم‌اکنون در اکثر محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان جنوبی و کرمان بارش برف جریان دارد.

جانشین پلیس راه راهورناجا افزود: در محورهای مواصلاتی نورآباد به بابامیدان و یاسوج به سپیدان در استان فارس، محورهای یاسوج به اصفهان و یاسوج به شیراز در استان کهگیلویه و بویراحمد و یزد به طبس، یزد به شیراز و یزد به خاتم در استان یزد بارش برف اعلام شده است.

وی گفت: در محورهای مواصلاتی استان‌های هرمزگان، گیلان و سیستان و بلوچستان نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است.همچنین محورهای قم به گرمسار، شمشک به دیزین و پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است.                     

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha