سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ۲ میلیون جوان را تحت پوشش قرار داده است./ جمعیت هلال احمر عام المنفعه، غیر دولتی و مردم نهاد است و سابقه فعالیتش در کشور به ۹۲ سال پیش باز می‌گردد.

سلامت نیوز:  سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ۲ میلیون جوان را تحت پوشش قرار داده است./ جمعیت هلال احمر عام المنفعه، غیر دولتی و مردم نهاد است و سابقه فعالیتش در کشور به ۹۲ سال پیش باز می‌گردد.  

وزیر علوم و رئیس سابق جمعیت هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در هر دقیقه ۵۰ امداد گر آماده به خدمت دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، محمد فرهادی درمراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و رئیس جدید جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور آیت الله غیوری از ابتدای انقلاب در جمعیت هلال احمر گفت: توفیق بود که بنده در دو نوبت خدمت ایشان باشم امیدواریم آیت الله معزی نیز در این جمعیت حضور خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر عام المنفعه، غیر دولتی و مردم نهاد است و سابقه فعالیتش در کشور به ۹۲ سال پیش باز می‌گردد.

وی تاکید کرد: این جمعیت در دنیا از جایگاه خاصی برخوردار است و عضو مجمع قانون گذاری جمعیت بزرگ هلال احمر است.

فرهادی با اشاره به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: این سازمان ۲ میلیون جوان را تحت پوشش قرار داده است که باید آموزش ببیند تا در زمان لزوم به مردم خدمت رسانی کنند از سن ۵ سالگی تا ۲۹ سالگی داوطلبان هلال احمر در سازمان جوانان و از این سن به بعد به عنوان جمعیت داوطلب با هلال احمر همکاری می‌کنند وخدمات زیادی را به مردم ارائه می‌دهند.

رئیس سابق جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت پرکار است و لازم است که تحرک زیادی داشته باشد سازمانهای دیگری نیز با این جمعیت همکاری می‌کنند که در آگاه کردن مردم خدمات رسانی به مردم به مسئول هستند.

فرهادی با اشاره به برنامه‌های تحولی در جمعیت هلال احمرافزود: براساس یک مدیریت استراتژیک باید کار‌ها نظامند باشد تا اثر بخشی مناسبی را شاهد باشیم از این رو باید آینده نگری داشت تا در حوادث پیش رو خوب عمل کنیم.

وزیر علوم گفت: جمعیت هلال احمر در هر دقیقه ۵۰ امداد گر آماده به خدمت دارد و این افراد غیر از کادری هستند که عضو این جمعیت هستند.

فرهادی گفت: جمعیت هلال احمر ساختار خوبی دارد و حوزه ریاست و فرماندهی در اصل برعهده دبیرکل است امیدواریم که آقای ضیایی با توجه به اینکه سال‌ها است عضو جمعیت هلال احمر هستند نظارت و مدیریت خوبی بر این جمعیت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha