رییس سازمان غذا و دارو در واکنش به درخواست دادستانی مبنی بر اعلام اسامی متخلفان پرونده پالم گفت: قطعا این امر فرصتی خواهد بود که متخلفان را اعلام کنیم و بی‌تردید از این امر استقبال می‌کنیم.

سلامت نیوزرییس سازمان غذا و دارو در واکنش به درخواست دادستانی مبنی بر اعلام اسامی متخلفان پرونده پالم گفت: قطعا این امر فرصتی خواهد بود که متخلفان را اعلام کنیم و بی‌تردید از این امر استقبال می‌کنیم.

دکتر رسول دیناروند در گفت‌وگو با  ایسنا ، در پی درخواست دادستانی از سازمان غذا و دارو مبنی بر اعلام اسامی متخلفان پرونده پالم، گفت: ما نیز از طریق رسانه‌ها در جریان این موضوع قرار گرفتیم و در صورت صحت این خبر، از اقدام قضایی انجام شده تشکر کرده و حتما از آن استقبال می‌کنیم.

رییس سازمان غذا و دارو افزود: قطعا این امر فرصتی خواهد بود که متخلفان را اعلام کنیم و بی‌تردید این کار را نیز انجام خواهیم داد.

دیناروند ضمن ابراز تشکر از اقدام قضایی انجام شده جهت ایجاد زمینه‌ای برای اعلام اسامی متخلفان پرونده پالم، گفت: پس از دریافت دستور کتبی دادستانی، بلافاصله به معاونت‌های غذا و دارو و ادارات کل نظارتی در سازمان غذا و دارو ابلاغیه‌های لازم صادر خواهد شد تا این اقدام در اسرع وقت انجام شود.

وی در عین حال تاکید کرد: البته سازمان غذا و دارو به صورت مرتب اطلاع رسانی مناسب را درباره تخلفات صورت گرفته انجام می‌دهد و فرآورده‌هایی قاچاق یا تقلبی و فرآورده‌هایی که باید از سطح بازار جمع شوند را اعلام عمومی می‌کند. در این مورد خاص (پالم) با توجه به جو شدید رسانه‌ای ایجاد شده، برخی توصیه‌ها آن بود که فعلا اسامی متخلفان اعلام عمومی نشود و اما با متخلفان برخورد شود؛ ما نیز تبعیت کردیم. البته در همان زمان، فهرست متخلفان را به تمام دستگاه‌های مسئول از جمله دستگاه قضایی، مجلس و همچنین دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور اعلام کردیم.

دیناروند افزود: در مورد پالم نیز در صورت فراهم شدن زمینه اعلام عمومی و دریافت دستور کتبی از دادستانی، همان وظیفه نظارتی خود را انجام خواهیم داد و از این امر استقبال می‌کنیم. همچنین از فرصت ایجاد شده در دستگاه قضایی تشکر می‌کنیم و اقدامات لازم را انجام خوهیم داد.

وی با بیان این که به دنبال دریافت دستور قضایی، اسامی تمام متخلفان پرونده پالم اعلام خواهد شد، گفت: البته مردم بدانند که این تخلف مربوط به اکنون نیست و به گذشته بازمی‌گردد؛ چراکه برخوردهای لازم با کارخانجاتی که تخلفی داشته‌اند صورت گرفته و اقدام لازم جهت اصلاح آن نیز انجام شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha