وزیر بهداشت بر لزوم همکاری و هماهنگی میان وزارت بهداشت و هلال احمر به منظور تکمیل اورژانس هوایی برای مناطق جاده‌ای، صعب العبور و شهری تاکید کرد.

سلامت نیوزوزیر بهداشت بر لزوم همکاری و هماهنگی میان وزارت بهداشت و هلال احمر به منظور تکمیل اورژانس هوایی برای مناطق جاده‌ای، صعب العبور و شهری تاکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، دکتر سید حسن هاشمی در دیدار اعضای انجمن فوریت‌های پزشکی، ساماندهی اورژانس پیش بیمارستانی را از اولویت‌های وزارت بهداشت بیان کرد و گفت: در کلان شهرها به دلیل کمبود نیروی انسانی و وجود مشکلات در استخدام نیروهای جدید، از واگذاری این امور به دستگاه‌های دیگر مثل شهرداری، هلال احمر و پلیس استقبال می‌کنیم.

وزیر بهداشت همچنین بر لزوم همکاری و هماهنگی میان وزارت بهداشت و هلال احمر به منظور تکمیل اورژانس هوایی برای جاده‌های بین شهری و پایگاه‌های شهری تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به این که پرسنل اورژانس 115 هیچ یک از مزایای پرسنل بیمارستانی را دریافت نکرده‌اند، افزود: کارانه 0.7 درصدی که از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه‌های علوم پزشکی است، متعلق به پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی است و سقفی هم برای آن تعیین نشده است.

هاشمی در پایان بر عدم استفاده از این کارانه برای خرید لوازم و سایر هزینه‌ها در بیمارستان‌ها تاکید کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    6 0
    به نظر من این وعده های وزیر مثل بقیه حرفاشون در حد حرف هست و برای عمل کردن به اون تابع هزار شرط و شروط خواهد بود اونم دلیلش اینه که این دسته از زحمتکشان غیر پزشک هستند ولی اگه پزشک بودند مخصوصا از نوع متخصصش ، اونوقت در اسرع وقت عمل و پرداخت میشد ،واقعا باید برای وزارت پزشک سالار باید متاسف بود